Κυριακή, 17 Δεκεμβρίου 2017
# M-NEWS:
ΑΘΗΝΑ:
19 °C 9 kmh
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
13 °C 8 kmh
Home | ΓΥΝΑΙΚΑ - ΠΑΙΔΙ | [Star]: Mε αυτές τις ασκήσεις θα αποκτήσεις γραμμωμένη κοιλιά, χωρίς να στερηθείς τους γλυκούς πειρασμούς
[Star]: Mε αυτές τις ασκήσεις θα αποκτήσεις γραμμωμένη κοιλιά, χωρίς να στερηθείς τους γλυκούς πειρασμούς

[Star]: Mε αυτές τις ασκήσεις θα αποκτήσεις γραμμωμένη κοιλιά, χωρίς να στερηθείς τους γλυκούς πειρασμούς

Μπορείς να τους γευτείς όμως αν θέλεις η κοιλιά σου να είναι γραμμωμένη, θα πρέπει να κάνεις τις ασκήσεις της Μαριλίνας Βακονδίου.

(Κρατάς ένα kettlebell, λυγίζεις λίγο τα γόνατα σου και φέρνεις το χέρι πίσω από τον αυχένα)

(Βάζεις δύναμη, στην κοιλιά σου, για να φτάσεις το γόνατο με το βαράκι σου)

(Κρατάς το kettlebell μπροστά στο στήθος και λυγίζεις αντίθετο χέρι και αντίθετο πόδι. Ενεργοποιείς καλά την κοιλιακή σου χώρα και κάνεις κοιλιακούς από όρθια θέση)

( Κάθεσαι πάνω σε μία fitball, βάζεις σταθερά τα πόδια σου στο πάτωμα. Ενεργοποιείς και πάλι την κοιλιακή σου χώρα)

Photo 3b: Κρατώντας το βαράκι, μπροστά από το στήθος, κάνεις κάμψη προς τα πάνω..

(Κάνεις σανίδα βάζοντας τα χέρια σου σταθερά στο έδαφος, στο ύψος των ώμων, και τα πόδια τα βάζεις πάνω σε μία fitball. Σιγά σιγά βάζεις δύναμη και φέρνεις ψηλά την λεκάνη σου, με τεντωμένα τα πόδια, σαν να κάνεις ένα “λάμδα”.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: STAR

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!