Δευτέρα, 23 Ιανουαρίου 2017
# M-NEWS:
ΑΘΗΝΑ:
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
Home | ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - ΑΓΟΡΕΣ | [Real]: Αυτοκίνητα με ξένες πινακίδες- Το κόλπο για να γλιτώνουν τεκμήρια διαβίωσης
[Real]: Αυτοκίνητα με ξένες πινακίδες- Το κόλπο για να γλιτώνουν τεκμήρια διαβίωσης

[Real]: Αυτοκίνητα με ξένες πινακίδες- Το κόλπο για να γλιτώνουν τεκμήρια διαβίωσης

Συναγερμό έχει σημάνει στο υπουργείο Οικονομικών η αύξηση που καταγράφουν τα αυτοκίνητα με ξένες πινακίδες στην Ελλάδα προκειμένου οι κάτοχοί τους να μην πληρώνουν τα υψηλά Τέλη Κυκλοφορίας ή το Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης αλλά και να αποφεύγουν τα «τσουχτερά» τεκμήρια διαβίωσης.
Ωστόσο οι έλεγχοι και οι έρευνες των ελεγκτικών μηχανισμών του κράτους φαίνεται πως πέφτουν στο κενό καθώς οι περισσότεροι Έλληνες που έχουν στην κατοχή τους αυτοκίνητο με ξένες πινακίδες δεν το έχουν στο όνομά τους, δηλαδή να τους ανήκει ώστε να αναγράφεται στην Άδεια Κυκλοφορίας το όνομά τους, αλλά έχουν βρει «καταφύγιο» στη λύση της ενοικίασης ή μακροενοικίασης του οχήματός τους μέσω μιας… νομότυπης διαδικασίας!
Ειδικότερα σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia.gr οι κάτοχοι πολυτελών αυτοκινήτων που δεν θέλουν να πληρώνουν τα χαράτσια που επιβάλλει το ελληνικό κράτος αυξάνοντας ραγδαία το κόστος χρήσης «δημιουργούν» εταιρείες χρονομίσθωσης ή ενοικίασης σε γειτονικές χώρες, όπως είναι η Βουλγαρία, με αποτέλεσμα να φαίνεται ότι έχουν ενοικιάσει ή χρονομισθώσει το όχημα που κινούνται. Δηλαδή το όχημα σε καμία περίπτωση δεν είναι δικό τους (τουλάχιστον στα χαρτιά) και απλά φαίνεται ότι έχουν «αγοράσει» υπηρεσία.
Μάλιστα όσοι θέλουν να «ενοικιάζουν» το αυτοκίνητό τους με βουλγάρικες πινακίδες ιδρύουν οι ίδιοι εταιρεία ενοικιάσεων αυτοκινήτων με αποτέλεσμα το ετήσιο κόστος να ανέρχεται σε 200 έως 300 ευρώ ετησίως που αναλογεί στο κόστος διατήρησης του οχήματος με βουλγάρικες πινακίδες ως «ενοικιαζόμενου» οχήματος.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: REAL

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!