Κυριακή, 8 Δεκεμβρίου 2019
# M-NEWS:
Home | ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - ΑΓΟΡΕΣ | [Protagon]: Η αξία της φίρμας κάνει τη διαφορά
[Protagon]: Η αξία της φίρμας κάνει τη διαφορά

[Protagon]: Η αξία της φίρμας κάνει τη διαφορά

Και οι δύο βρέθηκαν στην Αθήνα, εκ νέου το τελευταίο διάστημα, στο πλαίσιο του Mediterranean Resort & Hotel Real Estate Forum (MR&H) στα τέλη Οκτώβρη. Το συνέδριο ήταν και η κατάλληλη αφορμή για να γίνουν εντατικές επαφές με επενδυτές και ξενοδόχους. Γιατί, τόσο για τη Radisson, όσο και για τη Melia, είναι η στιγμή για να διευρύνουν την παρουσία τους στην Ελλάδα.

Επιχείρημα του αντιπροέδρου Ανάπτυξης του Radisson Hotel Group για τη Μέση Ανατολή, την Ελλάδα και την Κύπρο Ελι Μίλκι, αλλά και του διευθυντή Ανάπτυξης της Melia Hotels International για την Ισπανία, την Πορτογαλία και τη Βόρεια Αφρική Τζον Αλαρκόν, είναι η «αξία της φίρμας». Και οι δύο εκπροσωπούν «βαριά χαρτιά».

Ταυτόχρονα και η ελληνική αγορά είναι πιο έτοιμη. Μετά την κατάρρευση της Thomas Cook και τα προβλήματα ρευστότητας και πωλήσεων που δημιούργησε, πολλοί έλληνες ξενοδόχοι διερευνούν τις εναλλακτικές τους, με διαφοροποιημένα κανάλια διάθεσης. Αλλά και οι επενδυτές – ο συνδετικός κρίκος των δύο πλευρών – ψάχνουν να αγοράσουν υφιστάμενες μονάδες στη χώρα και να τις επανατοποθετήσουν αναβαθμισμένες στην αγορά.

Κάπως έτσι συμπληρώνεται το παζλ.

«Με την κατάρρευση του Thomas Cook, πολλοί ξενοδόχοι συνειδητοποίησαν ότι το να εξαρτάσαι αποκλειστικά από ένα κανάλι, από μία πηγή και από έναν τουριστικό οργανισμό, δεν αποτελεί βιώσιμη στρατηγική.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: PROTAGON

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!