Τετάρτη, 20 Μαρτίου 2019
# M-NEWS:
ΑΘΗΝΑ:
0 °C 0 kmh
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
0 °C 0 kmh
Home | ΕΛΛΑΔΑ | [Popaganda]: Unseen Greece: 20 επιφανείς Έλληνες instagrammers φωτογράφησαν την αθέατη πλευρά της Ελλάδας
[Popaganda]: Unseen Greece: 20 επιφανείς Έλληνες instagrammers φωτογράφησαν την αθέατη πλευρά της Ελλάδας

[Popaganda]: Unseen Greece: 20 επιφανείς Έλληνες instagrammers φωτογράφησαν την αθέατη πλευρά της Ελλάδας

Ολοκληρώθηκε το μεγάλο project της Huawei με την παράδοση 500 εικόνων υψηλής αισθητικής αξίας στον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού.

Αθήνα, 8 Φεβρουαρίου 2019 -Το φιλόδοξο project «Unseen Greece by 20 Mates», στο πλαίσιο του οποίου 20 επιφανείς Έλληνες instagrammers φωτογράφησαν την αθέατη πλευρά της Ελλάδας, ολοκληρώθηκε με την παράδοση 500 εικόνων υψηλής αισθητικής αξίας στον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού.

Σκοπός του project ήταν η ανάδειξη και προώθηση της αθέατης πλευράς της Ελλάδας, μέσα από την σύγχρονη και συχνά διαφορετική ματιά Ελλήνων, ερασιτεχνών και μη, φωτογράφων του Instagram χρησιμοποιώντας το νέο Smartphone Huawei Mate20 Pro με την δύναμη της διπλής Τεχνητής Νοημοσύνης και την τριπλή κάμερα Leica.

Και ενώ το αρχικό πλάνο προέβλεπε την παράδοση 200 εικόνων, τελικά, λόγω του υπερβάλλοντος ζήλου από πλευράς των φωτογράφων και του υψηλού επιπέδου του υλικού, τελικά παραδόθηκαν 500 εικόνες!

Οι φωτογραφίες από σήμερα ξεκινούν το ταξίδι τους στον κόσμο, αφού θα χρησιμοποιηθούν ως υλικό για τις social media καμπάνιες του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, ενώ μέρος αυτών θα κάνει ντεμπούτο στην μεγάλη τουριστική έκθεση ΙΤΒ-BERLIN, η οποία ανοίγει τις πύλες της σε ένα μήνα στο Βερολίνο.

Πέτρος Σαγάνας – Αναπληρωτής Διευθυντής Έρευνας Αγοράς & Διαφήμισης ΕΟΤ, Αναστασία Καραμπουρνιώτη – Marketing Manager Huawei, Χαράλαμπος Καρίμαλης – Πρόεδρος Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού
Ελευθερία Φίλη – Προϊσταμένη Εκδόσεων και Οπτικοακουστικών Μέσων ΕΟΤ, Πέτρος Δρακόπουλος – Country Senior Marketing Manager Huawei

O ο κ. Χαράλαμπος Καρίμαλης, Πρόεδρος του Eλληνικού Οργανισμού Τουρισμού, υποδέχτηκε το υλικό με την εξής δήλωση: «Ευχαριστούμε θερμά την Huawei που με τις 500 φωτογραφίες του Unseen Greece ενισχύει σημαντικά την στρατηγική Greece 365 που έχουμε επιλέξει για την προβολή της πατρίδας μας τα τελευταία χρόνια. Στόχος του ΕΟΤ είναι να προχωρήσει πέρα από τις παραδοσιακές απεικονίσεις και να αναδείξει τις πλούσιες, μοναδικές και γνήσιες εμπειρίες που έχει να προσφέρει η Ελλάδα στους επισκέπτες της.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: POPAGANDA

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!