Κυριακή, 8 Δεκεμβρίου 2019
# M-NEWS:
Home | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ | [PestaOla]: Το σκάκι αποκτά Τεχνητή Νοημοσύνη και γίνεται ρομποτικό
[PestaOla]: Το σκάκι αποκτά Τεχνητή Νοημοσύνη και γίνεται ρομποτικό

[PestaOla]: Το σκάκι αποκτά Τεχνητή Νοημοσύνη και γίνεται ρομποτικό

Μπορεί να πρόκειται για ένα παιχνίδι με ιστορία 1500 ετών, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι υποχρεωτικό να μένει στάσιμο και να μην αποκτά νέα χαρακτηριστικά.

Το Square Off είναι ένα ρομποτικό σκάκι, το οποίο τοποθετεί τα κομμάτια μόνα τους. Ο άνθρωπος μπορεί να παίζει εναντίον της Τεχνητής Νοημοσύνης ή με αντίπαλο έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή. Πρόσφατα, η Square Off παρουσίασε δύο νέες υλοποιήσεις το Neo και το Swap, τα οποία διαφέρουν ως προς το μέγεθος και τα υλικά κατασκευής. Σε κάθε περίπτωση, έχουμε να κάνουμε με σκακιέρες που ταιριάζουν σε όλους τους χώρους και μπορούν να προσφέρουν αρκετά έντονες σκακιστικές συγκινήσεις.

Κάτω από την επιφάνεια της σκακιέρας υπάρχει ένας ρομποτικός βραχίονας που φροντίζει να μετακινεί ειδικές μαγνητικές βάσεις πάνω στις οποίες ακουμπούν τα κομμάτια και έτσι γίνεται η κίνησή τους στη σκακιέρα. Για όσους έχουν δει τις ταινίες του Χάρι Πότερ, η εικόνα από την μαγική κίνηση των κομματιών στη σκακιέρα είναι οικεία και μοιάζει σαν να είναι βγαλμένη από την κινηματογραφική ταινία.

Η Τεχνητή Νοημοσύνη προσφέρει διαφορετικά επίπεδα δυσκολίας, φθάνοντας πλέον τα 30 επίπεδα, ενώ μπορεί να προσαρμόζεται ανάλογα με τις ικανότητες του ανθρώπου με τον οποίο παίζει. Επιπρόσθετα, υπάρχει και ο ενσωματωμένος βοηθός ονόματι Viktor, ο οποίος μπορεί να προσφέρει σκακιστικά μαθήματα, χρήσιμες συμβουλές και ενδιαφέροντα κουίζ για όσους θέλουν να ασχοληθούν λίγο περισσότερο με το σκάκι.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: PESTAOLA

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!