Πέμπτη, 25 Μαΐου 2017
# M-NEWS:
ΑΘΗΝΑ:
26 °C 6 kmh
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
23 °C 8 kmh
Home | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ | [PestaOla]: Πέντε βήματα «σωτηρίας» για εταιρίες που έχουν πέσει θύματα κυβερνοεπίθεσης
[PestaOla]: Πέντε βήματα «σωτηρίας» για εταιρίες που έχουν πέσει θύματα κυβερνοεπίθεσης

[PestaOla]: Πέντε βήματα «σωτηρίας» για εταιρίες που έχουν πέσει θύματα κυβερνοεπίθεσης

Καθώς το σύγχρονο επιχειρείν βασίζεται όλο και περισσότερο στην ψηφιακή τεχνολογία, και με τα κρούσματα των κυβερνοεπιθεσέων να αυξάνονται διαρκώς, η προστασία των εταιρικών δεδομένων αποκτά ακόμη πιο μεγάλη σημασία.

Η Denise Giusto Bilić, Security Researcher της ESET, συμβουλεύει εταιρίες και οργανισμούς που έχουν δεχτεί επιθέσεις, να ακολουθήσουν πέντε βασικά βήματα, ώστε να μπορέσουν να προστατεύσουν τους σημαντικούς τους πόρους.

Βήμα 1: Προσδιορίστε το εύρος της μόλυνσης. Οι εταιρίες που έχουν πέσει θύματα επίθεσης συνήθως βασίζονται στη διαίσθησή τους για να αξιολογήσουν την κατάσταση, παρά σε μια αναλυτική εξέταση του προβλήματος. Αν η εταιρία έχει επενδύσει στην ανάπτυξη ισχυρών συστημάτων διαχείρισης περιστατικών έκτακτης ανάγκης, είναι δυνατόν να συγκεντρωθούν γρήγορα τα στοιχεία που θα οδηγήσουν σε βάσιμες εκτιμήσεις, ώστε να διερευνηθούν τα πρώτα σημαντικά ερωτήματα: ποια συστήματα έχουν παραβιαστεί και με ποιο τρόπο; Η μόλυνση περιορίζεται σε ένα μόνο τμήμα του δικτύου; Έχουν διαρρεύσει δεδομένα; Μιλάμε για εταιρικά δεδομένα ή για προσωπικά δεδομένα σχετικά με υπαλλήλους και/ή πελάτες;

Βήμα 2: Εξασφαλίστε τη συνέχεια της επιχειρηματικής λειτουργίας. Σε περίπτωση διαρροής πληροφοριών που ενδέχεται να θέσουν σε κίνδυνο εργαζομένους ή πελάτες, απαιτείται καταρχήν η ενημέρωση και η προειδοποίησή τους.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: PESTAOLA

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!