Παρασκευή, 22 Σεπτεμβρίου 2017
# M-NEWS:
ΑΘΗΝΑ:
19 °C 1 kmh
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
18 °C 15 kmh
Home | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ | [PestaOla]: Το mobile marketing ανεβάζει ταχύτητα το καλοκαίρι
[PestaOla]: Το mobile marketing ανεβάζει ταχύτητα το καλοκαίρι

[PestaOla]: Το mobile marketing ανεβάζει ταχύτητα το καλοκαίρι

Η εποχικότητα στις καμπάνιες marketing δεν περιορίζεται μόνο στις προσφορές και τις εκπτώσεις, αλλά επίσης και στο είδος των συσκευών που χρησιμοποιούν οι καταναλωτές για να αναζητήσουν και να αγοράσουν προϊόντα online.

Σε μια ανάλυση καμπάνιας, που διενεργήθηκε από την RTB House, η διεθνής τεχνολογική εταιρεία που παρέχει λύσεις retargeting χρησιμοποιώντας τεχνολογία αιχμής βρήκε ότι η δραστηριότητα σε smartphone και tablet αυξήθηκε κατά 30% κατά τους θερινούς μήνες.

Καθώς οι φορητές συσκευές γίνονται αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας, το μερίδιο των desktop συσκευών στη διαφήμιση επιβραδύνεται σταδιακά, ενώ οι δαπάνες μέσω φορητών συσκευών αυξάνονται ραγδαία.

Σύμφωνα με την πιο πρόσφατη έκθεση Internet Advertising Revenue από τη PricewaterhouseCoopers και το Interactive Advertising Bureau, τα έσοδα από τις ψηφιακές διαφημίσεις αυξήθηκαν στα 72,5 δις δολάρια το 2016, κατά 22% από το 2015. Για πρώτη φορά, οι mobile διαφημίσεις αντιστοιχούσαν σε πάνω από το μισό της διαφημιστικής δαπάνης, σε ποσό 36,6 δις δολάρια, ποσοστό 51% των συνολικών εσόδων από τις ψηφιακές διαφημίσεις.

Η αυξανόμενη δύναμη του mobile λοιπόν φέρνει στο προσκήνιο τις programmatic-based ενέργειες αυτό το καλοκαίρι. Η RTB House διαπίστωσε, χρησιμοποιώντας στοιχεία από περισσότερες από 40 αγορές σε Ευρώπη, Λατινική Αμερική, Ασία και Ειρηνικός, Μέση Ανατολή και Αφρική, ότι τα smartphones και τα tablet είναι οι συσκευές που προτιμούν περισσότερο οι χρήστες το καλοκαίρι.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: PESTAOLA

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!