Πέμπτη, 23 Μαρτίου 2017
# M-NEWS:
ΑΘΗΝΑ:
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
Home | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ | [PestaOla]: Η Lufthansa επενδύει στην εξατομίκευση και την ψηφιοποίηση των προϊόντων της
[PestaOla]: Η Lufthansa επενδύει στην εξατομίκευση και την ψηφιοποίηση των προϊόντων της

[PestaOla]: Η Lufthansa επενδύει στην εξατομίκευση και την ψηφιοποίηση των προϊόντων της

Ο Όμιλος Lufthansa προχωρά σε σημαντικές επενδύσεις προς την κατεύθυνση της εξατομίκευσης και ψηφιοποίησης των προϊόντων του, προκειμένου να εξυπηρετήσει τις διαφορετικές ανάγκες του κάθε επιβάτη.

Έως το 2020 πρόκειται να επενδύσει 500 εκατ. ευρώ αποκλειστικά στην ανάπτυξη και τη βελτίωση των εξατομικευμένων ψηφιακών υπηρεσιών που προσφέρει. Ανταποκρινόμενος στις προτιμήσεις των ταξιδιωτών, ο Όμιλος Lufthansa προχωρά στην προσφορά ψηφιακών υπηρεσιών – τόσο κατά τη διάρκεια της πτήσης, όσο και στο έδαφος- που μπορούν να προσαρμόζονται στις ανάγκες του κάθε επιβάτη ξεχωριστά.

Για παράδειγμα, οι ταξιδιώτες έχουν ήδη τη δυνατότητα να κατεβάζουν στις φορητές συσκευές τους επιλογές από 250 εφημερίδες και περιοδικά σε ηλεκτρονική μορφή. Μόνο τον μήνα Φεβρουάριο οι επιβάτες του Ομίλου Lufthansa πραγματοποίησαν 200.000 λήψεις ηλεκτρονικών ενημερωτικών εντύπων, γεγονός που αντανακλά τη θερμή υποδοχή αυτής της νέας υπηρεσίας από το ταξιδιωτικό κοινό.

Επίσης, με τη βοήθεια του chatbot «Mildred» οι επιβάτες μπορούν να αναζητούν τις καλύτερες τιμές εισιτηρίων, ενώ με το Apple Watch τους δίνεται η δυνατότητα -μεταξύ άλλων υπηρεσιών- να λαμβάνουν πληροφόρηση σχετικά με την πτήση τους καθ’ όλη τη διάρκεια αυτής. Επιπλέον, πρόσφατα ο Όμιλος Lufthansa ξεκίνησε τις εργασίες για την ανάπτυξη μιας νέας εφαρμογής που θα συνδέεται με την υπηρεσία «προσωπικού βοηθού» του Google.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: PESTAOLA

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!