Δευτέρα, 11 Δεκεμβρίου 2017
# M-NEWS:
ΑΘΗΝΑ:
15 °C 7 kmh
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
10 °C 2 kmh
Home | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ | [PestaOla]: Ο Κωτσόβολος ρωτάει αν είχες και στο χωριό σου… Μπλακ Φράιντεϊ
[PestaOla]: Ο Κωτσόβολος ρωτάει αν είχες και στο χωριό σου… Μπλακ Φράιντεϊ

[PestaOla]: Ο Κωτσόβολος ρωτάει αν είχες και στο χωριό σου… Μπλακ Φράιντεϊ

Με επίκεντρο τον Έλληνα καταναλωτή και πηγή έμπνευσης το νεόφερτο θεσμό του Black Friday, o Κωτσόβολος δημιουργεί τη νέα χιουμοριστική καμπάνια που μας εξηγεί πώς και από πότε είχαμε στην Ελλάδα… Μπλακ Φράιντεϊ.

Η νέα δημιουργική καμπάνια της Κωτσόβολος, από την The Newtons Laboratory, επικοινωνεί με οικείο και ιδιαίτερα αστείο τρόπο μία γιορτή αγορών, φέρνοντας λαϊκά και «αλά Ελληνικά» το πανηγύρι της Black Friday στα μέτρα του σύγχρονου, Έλληνα καταναλωτή. Πρωταγωνιστής ένας παππούς που θυμάται την πρώτη φορά που στο χωριό του ακούστηκε το Μαύρη Παρασκευή και αφορούσε τον ‘’Μαύρο’’ τον Παρασκευά και τις εκπτώσεις που έβαλε στο μπακάλικό του.

Οι σύγχρονες καταναλωτικές τάσεις ακολουθούν πολλές ξενόφερτες συνήθειες. Ξαφνικά στην Ελλάδα υιοθετήσαμε το Κυριακάτικο Brunch, το Baby shower, το Halloween, συνήθειες που πριν μερικά χρόνια δεν γνωρίζαμε. Επιπρόσθετα, στον τομέα του λιανεμπορίου, εμφανίστηκαν ενέργειες όπως οι Λευκές Νύχτες, προκειμένου να ενισχύσουν την αγορά με δελεαστικές προσφορές σε εποχή μη εκπτώσεων.

Η πιο γνωστή όμως από όλες τις ενέργειες είναι η Black Friday, που μέχρι τώρα, δεν επικοινωνήθηκε με τρόπο που να μιλάει στον Έλληνα καταναλωτή. Ο Κωτσόβολος παίρνει την Αμερικάνικη συνήθεια και την κάνει καθαρά Ελληνική, με έξυπνο επικοινωνιακά τόνο, δηλαδή, αποδομώντας την.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: PESTAOLA

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!