Πέμπτη, 21 Σεπτεμβρίου 2017
# M-NEWS:
ΑΘΗΝΑ:
24 °C 4 kmh
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
23 °C 5 kmh
Home | ΠΟΛΙΤΙΚΗ | [Παρασκήνιο]: Τα 11 ερωτήματα Νικολόπουλου για το ναυάγιο στη… λίμνη του Σαρωνικού
[Παρασκήνιο]: Τα 11 ερωτήματα Νικολόπουλου για το ναυάγιο στη… λίμνη του Σαρωνικού

[Παρασκήνιο]: Τα 11 ερωτήματα Νικολόπουλου για το ναυάγιο στη… λίμνη του Σαρωνικού

«Πώς είναι δυνατόν να βυθισθεί πλοίο στη… λίμνη του Σαρωνικού χωρίς βίαιο γεγονός;» αναρωτιέται ο Νίκος Νικολόπουλος.

Η τεράστια οικολογική καταστροφή εξαιτίας της βύθισης του δεξαμενόπλοιου «Αγία Ζώνη ΙΙ» οδήγησε τον ανεξάρτητο βουλευτή σε κοινοβουλευτική παρέμβαση, για να δοθούν απαντήσεις σε όλα τα καυτά ερωτήματα και κυρίως να αποκαλυφθούν τα «πονηρά» ενδεχομένως, σημεία του περίεργου και ασυνήθιστου συμβάντος, μερικά μόλις μίλια από τη στεριά!

«Όλοι μιλάνε πλέον για μία τεράστια οικολογική καταστροφή με ανυπολόγιστες συνέπειες και μεγάλους κινδύνους για το φυσικό και οικιστικό περιβάλλον, η οποία έχει ήδη προκαλέσει την οικονομική καθίζηση χιλιάδων επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στους λιμένες και τις ακτογραμμές της δυτικής Αττικής. Όπως είναι λογικό, τα ερωτήματα είναι πολλά. Και γίνονται ακόμα περισσότερα από τη στιγμή που πολλά μέσα ενημέρωσης προειδοποιούσαν για τον κίνδυνο επέκτασης της ρύπανσης και επικαλούνταν δηλώσεις τοπικών παραγόντων για την έκταση της ζημιάς» τονίζει χαρακτηριστικά και θέτει τα παρακάτω ερωτήματα:

«1ον Από την κοινή πείρα κανένα πλοίο δε βυθίζεται αμέσως αν δεν προηγηθεί βίαια σύγκρουση με άλλο σκάφος ή με βράχια. Το «Σάμινα» έκανε μία ώρα να βυθιστεί ο «Τιτανικός» οκτώ! Πώς είναι δυνατό μέσα στη… λίμνη του Σαρωνικού να βυθιστεί πλοίο χωρίς βίαιο γεγονός και να μην δουλέψουν ούτε οι αντλίες για να γεμίσουν αμέσως όλα τα στεγανά διαμερίσματα του σκάφους και αυτό χωρίς να το πάρει κανένας χαμπάρι, ούτε ο καπετάνιος, ούτε ο μηχανικός;

2ον Το δεξαμενόπλοιο Αγία Ζώνη 2 συμφερόντων Αθανασίου Κουρούτη γιατί είχε πάρει παράταση του πιστοποιητικού αξιοπλοΐας, ποιος το ήλεγξε και με ποιες διαδικασίες γίνονται οι παρατάσεις σε ληγμένα πιστοποιητικά;

3ον Πώς επιτράπηκε ο απόπλους του πλοίου από το Λιμεναρχείο χωρίς την απαραίτητη σύνθεση του πληρώματος;

4ον Πώς ο Καπετάνιος και ο Μηχανικός του πλοίου, δήθεν το 30% της σύνθεσης (χρειάζονταν τουλάχιστον άλλοι δυο), δεν αντιλήφθηκαν ότι το πλοίο πήρε κλίση και γιατί δεν ειδοποίησαν το Λιμενικό και τα ρυμουλκά για να βγάλουν το πλοίο στα ναυπηγεία της περιοχής που είναι σε απόσταση δυο με τρία μίλια και να αποφύγουμε την καταστροφή;

5ον Πώς την επικίνδυνη κλίση και τη βύθιση του πλοίου ανέφερε διερχόμενο πλοίο και όχι ο Καπετάνιος και η πλοιοκτησία;

6ον Πού είναι οι 3200 τόνοι πετρελαίου, όταν η εκτιμώμενη ποσότητα που διέρρευσε δεν ξεπερνά τους 200 τόνους;

7ον Γίνεται έρευνα του στίγματος του πλοίου από το Λιμεναρχείο για να διακριβωθεί που πήγε το πλοίο πριν βουλιάξει;

8ον Γνωρίζει ο υπουργός ότι ο πλοιοκτήτης είχε κατηγορηθεί για λαθρεμπόριο και ότι τα Αγία Ζώνη 1 και 3 είχαν κατασχεθεί;

9ον Θα ελέγξετε την καταγγελία ότι ίσως το καράβι να το βούλιαξαν και να μην βούλιαξε μόνο του; Τι λέει το Λιμεναρχείο γι αυτό και γιατί δεν έχει συλληφθεί ο πλοιοκτήτης ακόμα;

10ον Το πλοίο δεν ήταν ασφαλισμένο για πρόκληση ρύπανσης, γιατί καμία ασφαλιστική  εταιρεία δε το ασφαλίζει στην κατάσταση που ήταν, ως εκ τούτου πως πήρε απόπλου από το Λιμεναρχείο;

11ον Η εταιρεία που ανήκει το πλοίο δεν έχει κανένα περιουσιακό στοιχείο παρά μόνο το πλοίο που βούλιαξε Από που θα πληρωθούν τα τεράστια έξοδα για την αντιμετώπιση της καταστροφής;»

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!