Σάββατο, 10 Δεκεμβρίου 2016
# M-NEWS:
ΑΘΗΝΑ:
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
Home | ΓΥΝΑΙΚΑ - ΠΑΙΔΙ | [OnMed]: Στυτική δυσλειτουργία & ω-3 λιπαρά οξέα: Πόσα πρέπει να λαμβάνετε καθημερινά
[OnMed]: Στυτική δυσλειτουργία & ω-3 λιπαρά οξέα: Πόσα πρέπει να λαμβάνετε καθημερινά

[OnMed]: Στυτική δυσλειτουργία & ω-3 λιπαρά οξέα: Πόσα πρέπει να λαμβάνετε καθημερινά

Τα ω-3 λιπαρά οξέα προέρχονται από δύο διαιτητικές πηγές, τα θαλασσινά και κάποιους ξηρούς καρπούς και φυτικά έλαια.

Ψάρια, όπως οι σαρδέλες, ο σολομός, το σκουμπρί και η τσιπούρα περιέχουν το εικοσιπεντανοϊκό οξύ (EPA) και το δεκαεξαενοϊκό οξύ (DHA), ενώ τα καρύδια, η σόγια, ο λιναρόσπορος και τα έλαια περιέχουν το 18-α-λινολενικό οξύ (ALA).

Έρευνες έχουν δείξει ότι τα ω-3 λιπαρά οξέα δρουν ευεργετικά στη σεξουαλική λειτουργία και ενισχύουν φυσικά τη διάθεση.

Λόγω της αντιφλεγμονώδους δράσης τους διαστέλλουν τις αρτηρίες και βοηθούν στην καλή λειτουργία της στύσης .

Τα ω-3 λιπαρά αποτελούν βασικό συστατικό της μεσογειακού τύπου διατροφής . Παλαιότερη μελέτη έχει δείξει ότι άνδρες με μεταβολικό σύνδρομο που λάμβαναν ωμέγα τρία λιπαρά οξέα για δύο χρόνια, είδαν σημαντική βελτίωση στη στυτική λειτουργία τους. Η μελέτη αυτή περιελάμβανε τροφές σε καθημερινή βάση που περιείχαν 700 mg ω-3 λιπαρών οξέων.

Πιο πρόσφατα ανακοινώθηκε ότι, η διατροφή που είναι πλούσια σε ω-3 λιπαρά οξέα, αντιοξειδωτικές ουσίες, φυλλικό οξύ και ασβέστιο και συστατικά που ενισχύουν τη σύνθεση της τεστοστερόνης μπορεί να βοηθήσουν τον άνδρα να αντιμετωπίσει τα προβλήματα στύσης.

Η Αμερικανική Καρδιολογική Εταιρία συνιστά την καθημερινή λήψη ενός γραμμαρίου ω-3 λιπαρών οξέων στους ασθενείς με καρδιαγγειακή νόσο.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: ONMED

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!