Παρασκευή, 15 Δεκεμβρίου 2017
# M-NEWS:
ΑΘΗΝΑ:
13 °C 2 kmh
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
14 °C 0 kmh
Home | ΥΓΕΙΑ - ΔΙΑΤΡΟΦΗ | [OnMed]: Τα 5 φρούτα με τους περισσότερους υδατάνθρακες
[OnMed]: Τα 5 φρούτα με τους περισσότερους υδατάνθρακες

[OnMed]: Τα 5 φρούτα με τους περισσότερους υδατάνθρακες

Τα φρούτα αποτελούν αναπόσπαστο τμήμα μια υγιεινής διατροφής. Είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, όπως βιταμίνες, μέταλλα, φυτικές ίνες και φυτοθρεπτικά συστατικά.

Πολλά από αυτά περιέχουν επίσης αντιοξειδωτικά όπως οι πολυφαινόλες που προστατεύουν από τον καρκίνο και συμβάλλουν στην γενική υγεία.

Τα φρούτα περιέχουν όμως και σάκχαρα, είναι δηλαδή πλούσια σε υδατάνθρακες περισσότερο από τα λαχανικά, γι’ αυτό δεν μπορείτε να τρώτε όσα θέλετε. Αυτός είναι και ο λόγος που κάποιες δίαιτες, όπως η κετογονική, απαγορεύουν την κατανάλωση των περισσότερων φρούτων.

Δεν υπάρχει επίσημος ορισμός για το τι ακριβώς σημαίνει «χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες», οι περισσότερες δίαιτες προβλέπουν την κατανάλωση 50-150 γραμμαρίων ημερησίως, πλην της κετογονικής που προβλέπει μικρότερη ποσότητα.

Οι ειδικοί τονίζουν ότι οι γυναίκες πρέπει να τρώνε περίπου ενάμισι φλιτζάνι φρούτα την ημέρα, οι περισσότεροι άνθρωποι όμως δεν τρώνε αρκετά φρούτα.

Αν δεν προσπαθείτε να χάσετε βάρος, τα πλούσια σε υδατάνθρακες φρούτα, είναι ιδανική τροφή πριν από μια προπόνηση ή ένας φυσικός και άκρως υγιεινός τρόπος για να γλυκαθείτε!

Δείτε πέντε φρούτα που είναι πλούσια σε υδατάνθρακες:

Μπανάνα

Μία μεσαία μπανάνα έχει 27 γραμμάρια υδατάνθρακες. Είναι επίσης πλούσια σε φυτικές ίνες , βιταμίνες όπως η Β6 και κάλιο.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: ONMED

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!