Δευτέρα, 19 Αυγούστου 2019
# M-NEWS:
Home | ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - ΑΓΟΡΕΣ | [Newsbeast]: Η σημασία της ικανοποίησης πελατών και της μέτρησής της
[Newsbeast]: Η σημασία της ικανοποίησης πελατών και της μέτρησής της

[Newsbeast]: Η σημασία της ικανοποίησης πελατών και της μέτρησής της

Απαιτεί δουλειά, χρόνο και ενέργεια, αποδεικνύεται όμως πολύ αποτελεσματική

Σε οποιαδήποτε εμπορική συνδιαλλαγή, είτε στη χονδρική αγορά είτε στο λιανεμπόριο είτε στον τομέα των υπηρεσιών, τον σπουδαιότερο ρόλο παίζουν οι ανθρώπινες σχέσεις. Και ακριβώς εκεί έγκειται η σημασία της ικανοποίησης των πελατών, η οποία επηρεάζει άμεσα τα κέρδη μίας επιχείρησης, το ποσοστό της πελατειακής πίστης, αλλά και το ηθικό των εργαζομένων.

Ευχαριστημένοι πελάτες = Περισσότερα έσοδα

Η ικανοποίηση των πελατών απαιτεί δουλειά, χρόνο και ενέργεια, αποδεικνύεται όμως ότι είναι πολύ αποτελεσματική.

  • 81% των πελατών θα επανέλθουν αν έχουν θετική εμπειρία από μία επιχείρηση.
  • 95% των πελατών θα «τιμωρήσουν» μία επιχείρηση αν έχουν αρνητική εμπειρία, είτε αποφεύγοντάς την είτε μεταφέροντας τα δυσμενή σχόλιά τους σε γνωστούς και φίλους.

Ας δούμε τι σημαίνουν τα παραπάνω σε νούμερα με ένα παράδειγμα.

Η εταιρεία Χ πουλάει αναλώσιμα είδη. Αυτή τη στιγμή έχει 100 πελάτες με τον καθένα τους να ξοδεύει κατά μέσο όρο €100 τον μήνα.

Αν τον τρέχοντα μήνα το ποσοστό ικανοποίησης είναι 90%, τότε έχει 90 ευχαριστημένους πελάτες που κατά πάσα πιθανότητα θα συνεχίσουν να την προτιμούν για τις αγορές τους. Όμως έχει και 10 πελάτες που δεν είναι ικανοποιημένοι, με το 95% εξ αυτών να είναι πιθανό να προτιμήσουν κάποιον ανταγωνιστή. Αυτό σημαίνει ότι η εταιρεία Χ ρισκάρει απώλεια κερδών της τάξης των €950 / μήνα.

Συμπέρασμα: Κάθε δυσαρεστημένος πελάτης είναι μετρήσιμο πλήγμα στα έσοδα μίας επιχείρησης.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: NEWSBEAST

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!