Τρίτη, 19 Μαρτίου 2019
# M-NEWS:
ΑΘΗΝΑ:
0 °C 0 kmh
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
0 °C 0 kmh
Home | ΕΛΛΑΔΑ | [Newsbeast]: Η ελληνική διαφήμιση που διχάζει τα social media
[Newsbeast]: Η ελληνική διαφήμιση που διχάζει τα social media

[Newsbeast]: Η ελληνική διαφήμιση που διχάζει τα social media

Η αγάπη, τα στερεότυπα και οι αντιδράσεις

Χωρούν στερεότυπα στην αγάπη ; Σύμφωνα με τη διαφήμιση της σοκολάτας Lacta, με ζευγάρια «συνηθισμένα» και «ασυνήθιστα», όχι. Η καμπάνια διακηρύσσει πως «η αγάπη έχει πολλές γεύσεις» και η απόδειξη είναι 28 αληθινά ζευγάρια, πολύ διαφορετικά μεταξύ τους αλλά με ένα κοινό στοιχείο να τα ενώνει, την αγάπη, που φωτογραφήθηκαν για την έκθεση #ActForLove της Lacta.

Ζευγάρια με διαφορά ύψους, ζευγάρια με και χωρίς τατουάζ, ζευγάρια που ο καθένας είναι από άλλη χώρα, άλλη ήπειρο ή με διαφορετικό χρώμα, ζευγάρια διαφορετικής θρησκείας, ζευγάρια ετερόφυλα και ομόφυλα, ζευγάρια μικρής ή μεγάλης ηλικίας, αρτιμελή ή όχι, που συγκατοικούν ή όχι, ή που δεν ζουν καν στην ίδια πόλη, όλα αποτελούνται από ανθρώπους πολύ διαφορετικούς μεταξύ τους, που όμως η αγάπη τους έφερε κοντά. Στόχος της εταιρείας είναι να περάσει το μήνυμα πως η αγάπη δεν έχει χρώμα, δεν έχει ηλικία, εθνικότητα και φύλο . Δεν έχει κανόνες. Πως η αγάπη δεν κάνει διακρίσεις.

«Κάθε ιστορία είναι μοναδική αλλά ταυτόχρονα και πολύ γνώριμη. Είναι ιστορίες ζευγαριών που συνυπάρχουν γύρω μας και ζούνε την καθημερινότητα τους αναδεικνύοντας αυτό που τελικά έχει και τη μεγαλύτερη αξία, ‘να νοιάζεσαι κάποιον και να τον αγαπάς’» αναφέρει η εταιρεία.

Η διαφημιστική εκστρατεία της Lacta έχει τίτλο «Δες όλες τις γεύσεις της αγάπης» και η έκθεση τιτλοφορείται #ActForLove.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: NEWSBEAST

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!