Δευτέρα, 27 Μαΐου 2019
# M-NEWS:
Home | ΕΛΛΑΔΑ | [Newsbeast]: Αθήνα – Θεσσαλονίκη με τρένο «σε χρόνους που θα ανταγωνίζονται το αεροπλάνο»
[Newsbeast]: Αθήνα – Θεσσαλονίκη με τρένο «σε χρόνους που θα ανταγωνίζονται το αεροπλάνο»

[Newsbeast]: Αθήνα – Θεσσαλονίκη με τρένο «σε χρόνους που θα ανταγωνίζονται το αεροπλάνο»

Αύξηση της επιβατικής κίνησης αναμένει ο πρόεδρος του ΟΣΕ

Σε τρεις ώρες και 55 λεπτά θα γίνεται πλέον το ταξίδι με τρένο ανάμεσα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, με την έναρξη, από τις 20 Μαΐου, των δρομολογίων που θα κάνουν χρήση της διπλής ηλεκτροδοτούμενης γραμμής, επιτρέποντας στις υπηρεσίες στο πεδίο των σιδηροδρομικών μεταφορών να φτάσουν «σε χρόνους που θα ανταγωνίζονται το ταξίδι με αεροπλάνο», όπως εξήγησε μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ- ΜΠΕ o πρόεδρος του Δ.Σ. του ΟΣΕ Γιώργος Κακουλάκης.

Αναφερόμενος στις εξελίξεις που έπονται της έναρξης των νέων δρομολογίων, ο κ. Κακουλάκης επισήμανε πως από το τέλος του έτους 2019 μέχρι τις αρχές του 2020 και όταν θα έχει ολοκληρωθεί το έργο της σηματοδότησης-τηλεδιοίκησης στο εν λόγω σιδηροδρομικό δίκτυο «θα μιλάμε για χρόνους Αθήνα- Θεσσαλονίκη σε τρεις ώρες και 15-20 λεπτά περίπου».

Ο πρόεδρος του ΟΣΕ εξήγησε πως η έναρξη των νέων δρομολογίων κατέστη εφικτή καθώς ολοκληρώθηκε το τελευταίο κομμάτι του έργου που αφορούσε την ηλεκτροκίνηση στη σιδηροδρομική γραμμή, στο τμήμα Λιανοκλάδι-Δομοκός, «οπότε έχουμε πλήρη διπλή ηλεκτροδοτούμενη γραμμή πλέον». Τόνισε δε πως ολοκληρώθηκαν «μετά από πολλά χρόνια οδικά έργα πάνω στη γραμμή» και αναφέρθηκε σε έργα όπως η σήραγγα του Καλλιδρόμου «που έχει ήδη παραδοθεί από το 2018, η μεγαλύτερη δίδυμη σήραγγα στα Βαλκάνια, με μήκος εννέα χιλιόμετρα». Ο κ. Κακουλάκης ανέφερε επιπλέον και την ολοκλήρωση ενός τεράστιου έργου, όπως το χαρακτήρισε, που αφορά τη γέφυρα στην Εκκάρα Δομοκού, γέφυρα «που είναι ένα πολύ δύσκολο τεχνικά έργο, πάνω σε ρήγμα, σε σεισμογενή περιοχή». Με το σύνολο αυτό των έργων και των συστημάτων που παραδόθηκαν «μετά από πολλά χρόνια και μετά από τεράστιες καθυστερήσεις από κονδύλια», όπως τόνισε ο πρόεδρος του ΟΣΕ , «επιτέλους τελειώνουμε (σ.σ στη χώρα) το πολύ σημαντικό έργο για τον ελληνικό σιδηρόδρομο, τη διπλή ηλεκτροδοτούμενη γραμμή».

Όπως εξήγησε ο κ. Κακουλάκης, που θα είναι επιβάτης σε δοκιμαστική διαδρομή που έχει προγραμματιστεί για την Τετάρτη 15 Μαΐου, σε πρώτη φάση το τροχαίο υλικό που θα χρησιμοποιείται θα είναι ελληνικό.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: NEWSBEAST

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!