Τετάρτη, 23 Οκτωβρίου 2019
# M-NEWS:
Home | ΚΟΣΜΟΣ | [Newsbeast]: Αεροπορική εταιρεία προειδοποιεί τους επιβάτες πού κάθονται μωρά
[Newsbeast]: Αεροπορική εταιρεία προειδοποιεί τους επιβάτες πού κάθονται μωρά

[Newsbeast]: Αεροπορική εταιρεία προειδοποιεί τους επιβάτες πού κάθονται μωρά

Το εικονίδιο στις κρατήσεις που έφερε χαμόγελα και νεύρα

Υπάρχουν επιβάτες στοαεροπλάνο που μπορεί να δυσανασχετήσουν με την παρουσία ενός μωρού που κλαίει.

Γι’ αυτό το λόγο η αεροπορική εταιρεία Japan Airlines (JAL) ανακοίνωσε ότι εισάγει ένα στοιχείο στο διαδικτυακό της σύστημα κράτησης θέσεων που δείχνει πού θα κάθονται μικρά παιδιά.

Ένα εικονίδιο παιδιού εμφανίζεται αυτόματα στο διάγραμμα θέσεων του συστήματός της κρατήσεων για να ενημερώνει τους επιβάτες που έχει γίνει κράτηση για ένα παιδί ηλικίας από 8 ημερών έως δύο ετών.

Στον ιστότοπό της η Japan Airlines αναφέρει ότι το εικονίδιο «επιτρέπει στους άλλους επιβάτες να γνωρίζουν ότι ένα παιδί μπορεί να κάθεται εκεί».

Ωστόσο η ιαπωνική αεροπορική εταιρεία προειδοποίησε ότι το εργαλείο αυτό δεν είναι αλάνθαστο, καθώς μπορεί το εικονίδιο να μην εμφανιστεί, αν έχει γίνει κράτηση εισιτηρίων μέσω τρίτου ή αν την τελευταία στιγμή γίνει αλλαγή στο αεροπλάνο που θα πραγματοποιήσει την πτήση.

Η κίνηση αυτή της JAL έλαβε τον έπαινο ορισμένων χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

«Σ’ευχαριστώ, @JAL_Official_jp που με προειδοποιείς για το πού σχεδιάζουν να φωνάζουν και να ωρύονται μωρά κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού 13 ωρών. Αυτό θα έπρεπε να είναι υποχρεωτικό σε όλον τον τομέα», έγραψε στο Twitter ένας επιχειρηματίας ονόματι Ράχατ Άχμεντ.

Ωστόσο άλλοι στηλίτευσαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης την έλλειψη ανεκτικότητας από κάποιους επιβάτες προς τους συνεπιβάτες τους, ενώ άλλοι έγραψαν ότι το πρόβλημα αυτό λύνεται εύκολα με ωτοασπίδες.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: NEWSBEAST

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!