Σάββατο, 14 Δεκεμβρίου 2019
# M-NEWS:
Home | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | [News]: Το νέο Dacia Duster είναι ακατάλληλο για «καβαλημένους»
[News]: Το νέο Dacia Duster είναι ακατάλληλο για «καβαλημένους»

[News]: Το νέο Dacia Duster είναι ακατάλληλο για «καβαλημένους»

Ποια τα υπέρ και τα κατά του

Σε μια αγορά στην οποία τα μοντέλα SUV ανεβάζουν ραγδαία το ποσοστό τους, υπάρχει εδώ και χρόνια ένα μοντέλο που θα μπορούσε να είναι η πλέον ορθολογιστική αγορά της κατηγορίας, αλλά πολλοί καταναλωτές το …σνομπάρουν.

Ο λόγος για το Duster της Dacia (θυγατρική της Renault στην Ρουμανία), που τώρα με τον ανανεωμένο ντίζελ (καλύπτει τις νέες αυστηρές ευρωπαϊκές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων), παραμένει στην επικαιρότητα προσφέροντας -εκτός των άλλων- καλύτερες επιδόσεις χωρίς αύξηση της κατανάλωσης.

Ταυτόχρονα διατηρεί την άκρως δελεαστική τιμή του, την 5ετή εργοστασιακή εγγύηση (& 3ετή οδική βοήθεια) και φυσικά την ιδιαίτερη (όμορφη κατά την άποψή μας) εξωτερική εμφάνιση, τους μεγάλους χώρους (επιβατών & αποσκευών), την πρακτικότητα, την άνεση και την άψογη οδική συμπεριφορά.

Κάτι περισσότερο από οκτώ χρόνια, μετά την πρώτη του εμφάνιση, το πιο δημοφιλές μοντέλο (και πρώτο της SUV) της Dacia, ανανεώθηκε πρόσφατα (2018) και απέκτησε κινητήρα πετρελαίου τεχνολογίας «Blue», γεγονός που του επιτρέπει το εμπορικό του ταξίδι στο άμεσο μέλλον.

Με αφορμή τον κινητήρα αυτόν, πήραμε για δοκιμή το δικήνητο Duster II 1.5 BluedCi, των 115 ίππων, για να διαπιστώσουμε και πάλι ότι, η περισσότεροι Έλληνες καταναλωτές επιλέγουν αυτοκίνητο με βάση την …κοινωνική κατάταξη μιας μάρκας και όχι με οικονομοτεχνικά και ορθολογιστικά κριτήρια.

Εξωτερικό – Εσωτερικό

Η σχεδίαση του Duster δεν άλλαξε, αλλά εκσυγχρονίστηκε με μεγαλύτερα φωτιστικά σώματα, χρωμιωμένη προστατευτική ποδιά στον προφυλακτήρα, μαύρα πλαστικά προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος, μπάρες στην οροφή με τα λογότυπα του μοντέλου και σχεδιαστικές μικρολεπτομέρειες που ομόρφυναν το ξεχωριστό στην όψη αμάξωμα.

Στημένο στην ίδια πλατφόρμα, έχει αυξημένο μήκος κατά 26 χλστ, μειωμένο πλάτος κατά 18 χλστ και μειωμένο ύψος κατά 13 χλστ. Επιπλέον, το σε πιο κάθετη θέση τοποθετημένο παρμπρίζ, έχει μετακινηθεί πιο μπροστά, κατά 100 χλστ, και η βάση των παραθύρων έχει ανέβει ψηλότερα, προς όφελος των διαθέσιμων χώρων.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: NEWS

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!