Δευτέρα, 20 Αυγούστου 2018
# M-NEWS:
ΑΘΗΝΑ:
21 °C 1 kmh
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
21 °C 2 kmh
Home | ΕΛΛΑΔΑ | [NewPost]: ΣΕΒ: 6 στους 10 καταναλωτές δηλώνουν ότι πάντοτε αναζητούν τις προσφορές
[NewPost]: ΣΕΒ: 6 στους 10 καταναλωτές δηλώνουν ότι πάντοτε αναζητούν τις προσφορές

[NewPost]: ΣΕΒ: 6 στους 10 καταναλωτές δηλώνουν ότι πάντοτε αναζητούν τις προσφορές

Περισσότερα από 300 ευρώ ετησίως εξοικονομούν οι καταναλωτές από τις προσφορές και εκπτώσεις στα σούπερ – μάρκετ, όπως προκύπτει από ανάλυση του ΣΕΒ για τις προσφορές και προωθητικές ενέργειες.

Ειδικότερα, αυτό που προκύπτει βάση της ανάλυση του ΣΕΒ είναι ότι οι προσφορές έχουν οδηγήσει σε μείωση της μέσης τιμής στις περισσότερες κατηγορίες προϊόντων, ενώ σε άλλες που έχουν πληγεί από φορολογία έχουν «συγκρατήσει» την επιβάρυνση.

Ακόμη τονίζονται(n1) οι προωθητικές ενέργειες προς τις οποίες στράφηκαν οι επιχειρήσεις προκειμένου όπως επισημαίνεται να συγκρατήσουν μερίδια αγοράς, να μετριάσουν την υποχώρηση των πωλήσεων και να προσελκύσουν νέους πελάτες, δίνοντάς τους ταυτόχρονα τη δυνατότητα να δοκιμάσουν νέα προϊόντα.

Σύμφωνα με την έρευνα, σε κλάδους όπως το οργανωμένο λιανεμπόριο, η παροχή προσφορών και προωθητικών ενεργειών έχουν εδραιωθεί ως το βασικότερο στοιχείο του ανταγωνισμού ενώ από την πλευρά των καταναλωτών διαπιστώνονται σημαντικές αλλαγές στη συμπεριφορά. Όπως το γεγονός ότι τουλάχιστον 6 στους 10 καταναλωτές δηλώνουν ότι πάντοτε αναζητούν τις προσφορές στις αγορές τους, σχεδόν 1 στους 3 καταναλωτές αγοράζει βάσει προσφορών και όχι μάρκας, ενώ υπάρχει αύξηση κατά 9 ποσοστιαίες μονάδες (από 42% το 2015 σε 51% το 2017) όσων δηλώνουν ότι περιμένουν κάποια προϊόντα να βγουν σε προσφορά για να τα αγοράσουν και δεν τα αγοράζουν σε κανονική τιμή, δηλαδή προγραμματίζουν τις αγορές τους βάσει προσφορών.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: NEWPOST

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!