Κυριακή, 22 Σεπτεμβρίου 2019
# M-NEWS:
Home | ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - ΑΓΟΡΕΣ | [Η Ναυτεμπορική]: Στην τελική ευθεία το νέο deal αντιπροσώπευσης της Shiseido
[Η Ναυτεμπορική]: Στην τελική ευθεία το νέο deal αντιπροσώπευσης της Shiseido

[Η Ναυτεμπορική]: Στην τελική ευθεία το νέο deal αντιπροσώπευσης της Shiseido

Ο ιαπωνικός οίκος Shiseido καλείται να αποφασίσει τον συνεργάτη του στη μετά Folli Follie εποχή.

Της Σοφίας Εμμανουήλ
[email protected]

Κλείνει ο κύκλος των διαπραγματεύσεων του επιτελείου της Shiseido με υποψήφιους διανομείς στην Ελλάδα και ο ιαπωνικός οίκος καλείται να αποφασίσει τον επόμενο συνεργάτη του, μετά τη Folli Follie, η οποία πριν από τέσσερα χρόνια, τον Αύγουστο του 2015, απέκτησε ολόκληρο το μετοχικό πακέτο της θυγατρικής του ομίλου Shiseido, Shiseido Hellas, η οποία εισήγαγε και διένειμε τα προϊόντα της διεθνούς μάρκας στη χώρα μας.

Η Cosmobrands, θυγατρική της Αττικά Πολυκαταστήματα, φέρεται να βρίσκεται μεταξύ των επικρατέστερων μνηστήρων, μεταξύ των οποίων σύμφωνα με πληροφορίες είναι η Notos Com και η Aromca.

Ειδικότερα, η Cosmobrands φέρεται να εισήλθε στη διαδικασία εδώ και περίπου δύο μήνες, όταν επιβεβαιώθηκε η διακοπή της συνεργασίας Shiseido – FF, με το συμβόλαιο να «σπάει» την 1η Οκτωβρίου. Τη διαπραγμάτευση φέρεται να έχει αναλάβει ο CEO της Cosmobrands, Δημοσθένης Μπούμης και η ηγεσία της Αττικά Πολυκαταστήματα. Η εταιρεία, που ιδρύθηκε μόλις το 2012, έχει φθάσει να πραγματοποιεί κύκλο εργασιών 8,3 εκατ. ευρώ, με βάση στοιχεία του 2018 (έναντι 4,9 εκατ. ευρώ τι 2017), καταγράφοντας ισχυρή ανάπτυξη διαδικτυακών πωλήσεων μέσω της πλατφόρμας attica beauty της τάξης του 160%. Είναι δε σαφές ότι η Cosmobrands, που ελέγχεται από μια κερδοφόρα εταιρεία (η Αττικά Πολυκαταστήματα εμφάνισε πωλήσεις άνω των 180 εκατ. ευρώ το 2018), θα διπλασίαζε το μέγεθός της από ενδεχόμενη συμφωνία διανομής με τη Shiseido.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!