Τετάρτη, 22 Ιανουαρίου 2020
# M-NEWS:
Home | ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - ΑΓΟΡΕΣ | [Η Ναυτεμπορική]: Πόσο αλλάζει ο χάρτης των οδικών μεταφορών στην Ε.Ε.
[Η Ναυτεμπορική]: Πόσο αλλάζει ο χάρτης των οδικών μεταφορών στην Ε.Ε.

[Η Ναυτεμπορική]: Πόσο αλλάζει ο χάρτης των οδικών μεταφορών στην Ε.Ε.

Του Νίκου Μπέλλου
[email protected]

Οι συνθήκες εργασίας και οι αποσπάσεις των οδηγών στις διεθνείς μεταφορές, η πρόσβαση στην αγορά εμπορευματικών μεταφορών και η βελτίωση της επιβολής του νόμου, κυρίως στην καταπολέμηση εικονικών εταιρειών, αποτελούν τα βασικά στοιχεία της νέας μεταρρύθμισης του τομέα των οδικών μεταφορών, που ενέκριναν οι μόνιμοι αντιπρόσωποι (πρέσβεις) των κρατών μελών της Ε.Ε.

Οι νέοι κανόνες έχουν στόχο να εξασφαλίσουν ισορροπία μεταξύ της βελτίωσης των συνθηκών εργασίας για τους οδηγούς και της ελευθερίας των μεταφορέων να παρέχουν διασυνοριακές υπηρεσίες, καθώς και να συμβάλουν στην οδική ασφάλεια. Επιπλέον, θα παράσχουν την αναγκαία σαφήνεια για τον τομέα και θα θέσουν τέλος στην άνιση εφαρμογή των κανονισμών μεταξύ των κρατών μελών.

Σχετικά με τον μέγιστο χρόνο εργασίας και τον ελάχιστο χρόνο ανάπαυσης για τους οδηγούς, οι κανόνες θα παραμείνουν αμετάβλητοι. Ωστόσο, θα υπάρξει κάποια ευελιξία στην οργάνωση των προγραμμάτων εργασίας των οδηγών στις διεθνείς εμπορευματικές μεταφορές, ώστε να έχουν τη δυνατότητα να περνούν περισσότερο χρόνο στον τόπο διαμονής τους. Οι οδηγοί θα έχουν, επίσης, το δικαίωμα να επιστρέφουν στον τόπο διαμονής τους κάθε τρεις ή τέσσερις εβδομάδες, ανάλογα με το πρόγραμμα εργασίας τους.

Οι νέοι κανόνες επιβεβαιώνουν τη θέση ότι η κανονική περίοδος εβδομαδιαίας ανάπαυσης (τουλάχιστον 45 ώρες) πρέπει να αναλώνεται εκτός του οχήματος.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!