Πέμπτη, 8 Δεκεμβρίου 2016
# M-NEWS:
ΑΘΗΝΑ:
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
Home | ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - ΑΓΟΡΕΣ | [Η Ναυτεμπορική]: Ουδέτερο για τα δεξαμενόπλοια το «ψαλίδι» ΟΠΕΚ στην παραγωγή
[Η Ναυτεμπορική]: Ουδέτερο για τα δεξαμενόπλοια το «ψαλίδι» ΟΠΕΚ στην παραγωγή

[Η Ναυτεμπορική]: Ουδέτερο για τα δεξαμενόπλοια το «ψαλίδι» ΟΠΕΚ στην παραγωγή

Το συνολικό orderbook της ΤΕΝ αποτελεί το 12,8% του υφιστάμενου εν λειτουργία στόλου, ενώ τον προηγούμενο Μάιο ήταν το 15,6% του στόλου και τον Νοέμβριο του 2010 έφτανε το 22,3% του τότε υφιστάμενου εν λειτουργία στόλου.

Του Λάμπρου Καραγεώργου
[email protected]

«Ουδέτερη» αναμένεται να είναι η συνέπεια στην αγορά των δεξαμενόπλοιων της απόφασης των χωρών του ΟΠΕΚ να περιορίσουν την παραγωγή πετρελαίου κατά 1,2 εκατ. βαρέλια την ημέρα. Όπως εκτιμά τόσο η διοίκηση της Tsakos Energy Navigation (TEN) που ελέγχει έναν στόλο από 65 δεξαμενόπλοια, όσο και της νορβηγικής Frontline η οποία διαχειρίζεται 55 δεξαμενόπλοια, η απόφαση θα έχει μικρό αντίκτυπο στην αγορά δεξαμενοπλοίων για πολλούς λόγους. Ο κ. Robert Macleod, pointed out. της Frontline, δήλωνε χθες στους Lloydslist ότι δεν θα επηρεαστεί η αγορά δεξαμενοπλοίων, καθώς οι όγκοι πετρελαίου για μεταφορά, παρά τη μείωση, παραμένουν ακόμη εύρωστοι.

Από την πλευρά της ΤΕΝ, ο Chief Operating Officer Γιώργος Σαρόγλου εξηγεί στη «Ν», με αφορμή και την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της εταιρείας, ότι η απόφαση αυτή θα έχει μάλλον ουδέτερη συνέπεια στο διά θαλάσσης εμπόριο αργού, καθώς ουσιαστικά έρχεται να «ψαλιδίσει» ελαφρώς μία παραγωγή η οποία είχε φθάσει σε ιστορικά υψηλά επίπεδα. Επισημαίνεται ότι η παραγωγή των χωρών μελών του ΟΠΕΚ είχε φθάσει στα επίπεδα ρεκόρ των 33,8 εκατ. βαρειών την ημέρα.

Συνεπώς η μείωση της παραγωγής δεν είναι σημαντική.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!