Σάββατο, 18 Ιανουαρίου 2020
# M-NEWS:
Home | ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - ΑΓΟΡΕΣ | [Η Ναυτεμπορική]: H διαφορά BRAVA και EΛΑΙΣ-Unilever για τη Hellman`s στο ΣΕΕ
[Η Ναυτεμπορική]: H διαφορά BRAVA και EΛΑΙΣ-Unilever για τη Hellman`s στο ΣΕΕ

[Η Ναυτεμπορική]: H διαφορά BRAVA και EΛΑΙΣ-Unilever για τη Hellman`s στο ΣΕΕ

Την ικανοποίησή της εκφράζει, η εταιρεία Mediterranean Foods AE (BRAVA) αναφορικά με την απόφαση του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας (ΣΕΕ) σχετικά με την διαταχθείσα τροποποίηση της διαφημιστικής επικοινωνίας της ΕΛΑΙΣ-UNILEVER «Hellman’s Ελληνικές γεύσεις».

Ειδικότερα, ύστερα από προσφυγή, που συζητήθηκε στις 4/12/2019, με κύριο επιχείρημα ότι, το τελικό μήνυμα της διαφήμισης – Μα όλα Ελληνικά πχιά -, είναι παραπλανητικό για το καταναλωτικό κοινό, το ΣΕΕ στις 13/12/2019, αποφάσισε ότι ο ανωτέρω ισχυρισμός προσκρούει στο άρθρο 5.2 β του ΕΚΔ-Ε και πρέπει να τροποποιηθεί.

Με την σχετική προσφυγή, σύμφωνα με ανακοίνωση της Mediterranean Foods AE, έγινε προσπάθεια να αναδειχθεί ο παραπλανητικός χαρακτήρας της διαφήμισης προς τον μέσο καταναλωτή, ως προς την ελληνικότητα όλων των προϊόντων της HELLMANN’S, που επιτυγχάνεται δια του αστεϊσμού και της υπερβολής που χρησιμοποιείται στη διαφήμιση.

Χαρακτηρίζει αόριστη και διφορούμενη την έννοια της φράσης, «Μα όλα ελληνικά πχιά», που θα είχε ως πιθανό αποτέλεσμα, την αποτύπωση στο μυαλό του καταναλωτή της ιδέας περί ελληνικότητας όλων των προϊόντων της πολυεθνικής, ήταν ο κύριος λόγος της προσφυγής και τελικά ο λόγος για τον οποίο υπήρξε και η σχετική δικαίωση από το ΣΕΕ.

Η πολυεθνική, κινούμενη κυριολεκτικά στα όρια της απόφασης του ΣΕΕ, προχώρησε σε αντικατάσταση της επίμαχης φράσης, με την φράση – Μα πόσα Ελληνικά πχιά – , συνεχίζοντας την επικοινωνία.

Η εταιρεία πάντως θεωρεί ότι και η νέα (διορθωμένη) φράση, είναι ομοίως αόριστη και διφορούμενη, ωστόσο πιστεύει ότι τελικός κριτής της ανωτέρω προσπάθειας αποπροσανατολισμού, θα είναι ο Έλληνας καταναλωτής.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!