Παρασκευή, 20 Οκτωβρίου 2017
# M-NEWS:
ΑΘΗΝΑ:
28 °C 3 kmh
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
22 °C 3 kmh
Home | ΓΥΝΑΙΚΑ - ΠΑΙΔΙ | [Mother's Blog]: Δέκα απλές και χρήσιμες συμβουλές για να χάσετε βάρος μετά την εγκυμοσύνη
[Mother's Blog]: Δέκα απλές και χρήσιμες συμβουλές για να χάσετε βάρος μετά την εγκυμοσύνη

[Mother's Blog]: Δέκα απλές και χρήσιμες συμβουλές για να χάσετε βάρος μετά την εγκυμοσύνη

Πλέον έχετε το μικρό σας αγκαλιά και έχετε ξεκινήσει να απολαμβάνετε το ρόλο της μητέρας.

Ενώ η εγκυμοσύνη σας έδωσε το καλύτερο δώρο του κόσμου, σας πρόσθεσε επίσης και περιττά κιλά που θέλετε να ξεφορτωθείτε.

Είναι φυσικό να θέλετε να μειώσετε το βάρος της εγκυμοσύνης σας, αλλά βεβαιωθείτε ότι το κάνετε σωστά. Αντί λοιπόν να ακολουθήσετε μια δίαιτα η οποία μπορεί να βλάψει τη διαδικασία θηλασμού του μωρού σας και να προκαλέσει επιπλοκές στην υγεία σας είναι καλύτερα να προσπαθήσετε να μειώσετε το βάρος σας φυσικά και με ασφάλεια.

Ορίστε μερικές χρήσιμες συμβουλές για να χάσετε βάρος μετά την εγκυμοσύνη χωρίς να βλάψετε την υγεία σας.

1. Φάτε κανονικά γεύματα:

Πιστεύετε ότι αν μειώσετε το φαγητό θα χάσετε πιο εύκολα κιλά; Λάθος! Βεβαιωθείτε ότι ακολουθείτε μια υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή μέσα στην ημέρα αντί να κόψετε τα τρόφιμα. Μπορεί να είναι η καλύτερη συμβουλή για την απώλεια βάρους μετά την εγκυμοσύνη.

2. Μικρότερες μερίδες και μεγαλύτερος αριθμός γευμάτων:

Αντί για τρία μεγάλα γεύματα καταναλώστε έξι μικρότερα ώστε να μην αισθάνεστε πολύ φούσκωμα αλλά και να μην πεινάτε ενδιάμεσα.

3. Μείνετε ενυδατωμένη:

Βεβαιωθείτε ότι πίνετε τουλάχιστον οκτώ με δέκα ποτήρια νερό την ημέρα. Θα απομακρύνει όλες τις τοξίνες από το σώμα σας και θα βελτιώσει το μεταβολισμό σας.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: MOTHER’S BLOG

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!