Τετάρτη, 25 Απριλίου 2018
# M-NEWS:
ΑΘΗΝΑ:
17 °C 1 kmh
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
17 °C 3 kmh
Home | ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - ΑΓΟΡΕΣ | [MonoNews]: Κ. Μαρλαφέκας (Λουξ): «Η μάχη με την Pepsi και το στοίχημα της σειράς Plus n’ Light»
[MonoNews]: Κ. Μαρλαφέκας (Λουξ): «Η μάχη με την Pepsi και το στοίχημα της σειράς Plus n’ Light»

[MonoNews]: Κ. Μαρλαφέκας (Λουξ): «Η μάχη με την Pepsi και το στοίχημα της σειράς Plus n’ Light»

Σε τροχιά ανάπτυξης παραμένει η Λουξ Μαρλαφέκας, παρά την πίεση που δέχεται η κατανάλωση. Η πατρινή βιομηχανία αναψυκτικών, η οποία ενίσχυσε εντυπωσιακά την θέση της στη διάρκεια της κρίσης, κατάφερε για ένα ακόμη χρόνο να αυξήσει τις πωλήσεις της και να διευρύνει το μερίδιο της στην ελληνική αγορά. Όπως λέει στο mononews.grο εμπορικός διευθυντής της εταιρείας, Κώστας Μαρλαφέκας, τα έσοδα για το 2017 κατέγραψαν άνοδο 5% και ανήλθαν σε 33,5 εκατ. Ευρώ ενώ η κερδοφορία ενισχύθηκε οριακά πάνω από τα 3 εκατ. Ευρώ, την στιγμή που η κατανάλωση στην κατηγορία υποχωρούσε κατά 12%.

Η αύξηση προήλθε κατά κύριο λόγο από το κανάλι των σούπερ μάρκετ, το οποίο ανέκτησε έδαφος μετά την επαναδραστηριοποίησης των καταστημάτων της Μαρινόπουλος υπό την ομπρέλα του Σκλαβενίτη. Η εταιρεία σύμφωνα με τον κ. Μαρλαφέκα διατηρεί πολύ καλές σχέσεις με το λιανεμπόριο, συμπεριλαμβανομένου του Σκλαβενίτη που πλέον αποτελεί το μεγαλύτερο πελάτη της.

Η Λουξ, σε αντίθεση με την πλειονότητα των επιχειρήσεων επέλεξε να κινηθεί δυναμικά μέσα στην κρίση. Με «όπλο» την υγιή χρηματοοικονομική της διάρθρωση και με ελάχιστα δανειακή βάρη αποφάσισε να πάρει το ρίσκο και να εκμεταλλευθεί το παράθυρο ευκαιρίας που παρουσιάστηκε για να μεγαλώσει το αποτύπωμά της.

Χάρη στη χρηστή διοίκηση, την ορθή διαχείριση του κόστους και τις ανταγωνιστικές τιμές μπόρεσε να δει στα μάτια εταιρείες -κολοσσούς και αναρριχηθεί στην κορυφή.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: MONONEWS

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!