Παρασκευή, 22 Ιουνίου 2018
# M-NEWS:
ΑΘΗΝΑ:
21 °C 1 kmh
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
21 °C 2 kmh
Home | ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - ΑΓΟΡΕΣ | [MonoNews]: Αλλάζει στρατηγική η Αθηναϊκή Ζυθοποιία – Πως θα απαντά στις «επιθέσεις» του ανταγωνισμού
[MonoNews]: Αλλάζει στρατηγική η Αθηναϊκή Ζυθοποιία – Πως θα απαντά στις «επιθέσεις» του ανταγωνισμού

[MonoNews]: Αλλάζει στρατηγική η Αθηναϊκή Ζυθοποιία – Πως θα απαντά στις «επιθέσεις» του ανταγωνισμού

Αλέξανδρος Δανιηλίδης. CEO Αθηναϊκής Ζυθοποιίας

Μια διαφορετική προσέγγιση στον τρόπο που θα χειρίζεται από εδώ και πέρα τις επιθέσεις του ανταγωνισμού για την ελληνικότητά της υιοθετεί πλέον η Αθηναϊκή Ζυθοποιία . Η εταιρεία, αντιλαμβανόμενη το πλήγμα που έχει δεχθεί η φήμη της μετά την επιβολή του προστίμου από την Επιτροπή Ανταγωνισμού για αθέμιτες πρακτικές εγκαταλείπει την αμυντική στάση, και περνάει στην αντεπίθεση.

Όπως ανέφερε χθες ο νέος γενικός διευθυντής της εταιρείας, Αλέξανδρος Δανιηλίδης στην πρώτη συνέντευξη τύπου μετά την ανάληψη των καθηκόντων του στις αρχές του έτους, η Αθηναϊκή δεν θα επιτρέψει σε κανέναν από εδώ και στο εξής να ρίχνει λάσπη χωρίς νομικές επιπτώσεις. Δεν θα δεχθεί όπως είπε, να δέχεται αθέμιτες επιθέσεις από τον οποιονδήποτε.Θα πρέπει αυτός, να μπορεί να αποδείξει όσα ισχυρίζεται, διαφορετικά το λόγο θα έχει η δικαιοσύνη. Και αυτό είναι μια δέσμευση που έχει αναλάβει έναντι των 850 εργαζομένων της.

Το ποτήρι που ξεχείλισε το ποτήρι και οδήγησε την Αθηναϊκή να αλλάξει στρατηγική στο θέμα αυτό, φαίνεται πως ήταν η πρόσφατη καμπάνια της ΕΖΑ με τίτλο «Διεκδικούμε χώρο για την Ελλάδα». Μέσα από την συγκεκριμένη καμπάνια, η οποία έτυχε ευρείας δημοσιότητας η Ζυθοποιία από την Αταλάντη έβαλε ευθέως εναντίον των δυο πολυεθνικών που ηγούνται της εγχώριας αγοράς μπίρας, την Heineken και την Carlsberg, υποστηρίζοντας πως στερούσαν τις δυνατότητες ανάπτυξης των ανταγωνιστών τους με αθέμιτες πρακτικές.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: MONONEWS

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!