Κυριακή, 4 Δεκεμβρίου 2016
# M-NEWS:
ΑΘΗΝΑ:
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
Home | ΓΥΝΑΙΚΑ - ΠΑΙΔΙ | [MissBloom]: 4 τρόποι για να βελτιώσεις την υγεία σου στο γραφείο
[MissBloom]: 4 τρόποι για να βελτιώσεις την υγεία σου στο γραφείο

[MissBloom]: 4 τρόποι για να βελτιώσεις την υγεία σου στο γραφείο

Ήδη γνωρίζεις ότι η καθιστική ζωή βλάπτει σοβαρά την υγεία -έρευνες έχουν δείξει ότι όσοι κάθονται σε μια καρέκλα για πολλές ώρες έχουν 68% περισσότερες πιθανότητες να είναι υπέρβαροι ή παχύσαρκοι και 49% περισσότερες πιθανότητες να πεθάνουν από οποιαδήποτε αιτία, σε σχέση με όσους ακολουθούν έναν πιο δραστήριο τρόπο ζωής. Οπότε, το να περνάς ένα μεγάλο μέρος της ημέρας σου στο γραφείο δεν είναι ό,τι καλύτερο θα μπορούσες να κάνεις! Υπάρχουν ωστόσο κάποια πράγματα που μπορείς να αλλάξεις στον τρόπο με τον οποίο δουλεύεις -αλλά και στον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζεις τη δουλειά σου- που θα σου προσφέρουν τόσο βραχυπρόθεσμα όσο και μακροπρόθεσμα οφέλη στην υγεία και την ευημερία σου.

Δώσε μια προσωπική νότα στο χώρο σου
Έρευνα βρήκε ότι όσοι εργάζονται σε χώρους εργασίας στους οποίους υπάρχουν προσωπικά αντικείμενά τους (φωτογραφίες, αφίσες, μινιατούρες, έργα τέχνης) έχουν λιγότερες πιθανότητες να νιώθουν συναισθηματική κόπωση. Τα αντικείμενα αυτά δίνουν μια ψευδαίσθηση ιδιωτικότητας -ακόμα κι αν ο χώρος είναι ενιαίος- αλλά και ελέγχου του περιβάλλοντος, όπως σχολιάζει ο επίκουρος καθηγητής management στο Πανεπιστήμιο του Michigan, Gregory A. Laurence, ο οποίος συνυπογράφει την έρευνα. Ακόμα κι αυτή η μικρή αίσθηση αυτονομίας από ό,τι φαίνεται μπορεί να κάνει μεγάλη διαφορά στη διάθεση.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: MISSBLOOM

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!