Κυριακή, 16 Ιουνίου 2019
# M-NEWS:
Home | ΓΥΝΑΙΚΑ - ΠΑΙΔΙ | [Mama365]: Πόνος στην μέση; Κοιμήσου έτσι!
[Mama365]: Πόνος στην μέση; Κοιμήσου έτσι!

[Mama365]: Πόνος στην μέση; Κοιμήσου έτσι!

Το πρώτο… κρακ στην μέση το νιώθεις όταν σηκώνεις το παιδί στην αγκαλιά σου, ενώ το δεύτερο (και ενδεχομένως το τρίτο), όταν γυρίζεις στο σπίτι φορτωμένη με τις σακούλες του σούπερ μάρκετ. Οι πόνοι στην μέση μπορούν να γίνουν αφόρητοι και δυσκολεύουν σε μεγάλο βαθμό την καθημερινότητα. Ακόμα και ο ύπνος παύει να είναι άνετος και ξεκούραστος, καθώς κάποιες στάσεις επιδεινώνουν το πρόβλημα.

Για να υποχωρήσει ο πόνος δεν πρέπει να ασκείται πίεση στον αυχένα και την μέση, ενώ παράλληλα πρέπει η σπονδυλική στήλη να διατηρεί την φυσική της καμπυλότητα. Υπάρχουν στάσεις στον ύπνο που ανακουφίζουν τον πόνο και εξασφαλίζουν ότι θα κοιμηθείτε… σαν πουλάκι!

Ανάσκελα με μαξιλάρι κάτω απ’ τα γόνατα

Ο ύπνος ανάσκελα είναι η καλύτερη επιλογή, γιατί εξασφαλίζει την ομοιόμορφη κατανομή του βάρους του σώματος και ελαχιστοποιεί την πίεση στον αυχένα και τη μέση. Υποστηρίξτε το κεφάλι με ένα μαξιλάρι και ταυτόχρονα τοποθετήστε ένα μικρότερο κάτω από τα γόνατα. Με αυτόν τον τρόπο, διατηρείται η φυσική καμπύλη της σπονδυλικής στήλης και έτσι η μέση θα επιβαρύνεται λιγότερο.

Στο πλάι μ’ ένα μαξιλάρι ανάμεσα στα γόνατα

Πολλοί από μας λατρεύουμε αυτή την στάση ύπνου, ωστόσο η μέση καταπονείται περισσότερο γιατί ασκείται πίεση στην σπονδυλική στήλη. Δεν χρειάζεται να αλλάξετε όμως τον τρόπο που κοιμάστε, αρκεί να τον διορθώσετε με ένα σκληρό μαξιλάρι που θα τοποθετήσετε ανάμεσα στα γόνατά σας.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: MAMA365

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!