Τρίτη, 24 Οκτωβρίου 2017
# M-NEWS:
ΑΘΗΝΑ:
16 °C 0 kmh
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
11 °C 13 kmh
Home | ΓΥΝΑΙΚΑ - ΠΑΙΔΙ | [Mama365]: 5 φθινοπωρινές τροφές που σας βοηθούν να αδυνατίσετε
[Mama365]: 5 φθινοπωρινές τροφές που σας βοηθούν να αδυνατίσετε

[Mama365]: 5 φθινοπωρινές τροφές που σας βοηθούν να αδυνατίσετε

Η λύση για μια διατροφή που θα μας βοηθήσει να χάσουμε βάρος είναι εύκολη: ένα μήλο αντί για γλυκό, πολτοποιημένη κολοκύθα για τις φθινοπωρινές σουπίτσες, μπροκολάκι για να νιώθετε χορτάτοι και λάχανο για φυτικές ίνες, βιταμίνες και αντιοξειδωτικά. Πιο αναλυτικά…

Μήλα
Πάντα έχω ένα μήλο  στην τσάντα μου για ένα απλό και γρήγορο σνακ! Χαμηλά σε θερμίδες και πλούσια σε φυτικές ίνες (95 θερμίδες και 4 γραμμάρια φυτικών ινών ανά μέτριο μήλο) τα μήλα είναι νόστιμα και χορταστικά -η πηκτίνη που υπάρχει στα μήλα βοηθά στο αίσθημα του κορεσμού.  
Δοκιμάστε να προσθέσετε κομματάκια μήλου ή τριμμένο μήλο σε σαλάτες λαχανικών, π.χ. με κόκκινο-άσπρο λάχανο και καρότο ή με μαρούλι, σπανάκι, τρίχρωμες πιπεριές και τριμμένο καρύδι.

Εάν επιθυμείτε συχνά κάτι γλυκό, εκμεταλλευτείτε τα μήλα για υγιεινότερες επιλογές, π.χ. προσθέστε καρύδια και σταφίδες σε κομμάτια μήλου, πασπαλίστε με κανέλα, ψήστε στο φούρνο και έπειτα περιχύστε με σιρόπι σφενδάμου (maple syrup) ή λίγο μέλι: έτσι θα έχετε ένα υπέροχο και υγιεινό γλύκισμα!

Μπρόκολο
Το μπρόκολο είναι πλούσιο σε βιταμίνες Α και C και περιέχει όσο ασβέστιο περιέχεται και σε μισή φέτα τυριού, χωρίς όμως να περιέχει τα κορεσμένα λιπαρά!  
Συχνά, το χρησιμοποιώ ως πρόσθετο σε μακαρόνια ολικής αλέσεως: μελέτες δείχνουν, ότι η ενσωμάτωση λαχανικών σε ένα πιάτο όπως τα ζυμαρικά σας βοηθά να τρώτε λιγότερες θερμίδες.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: MAMA365

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!