Δευτέρα, 19 Φεβρουαρίου 2018
# M-NEWS:
ΑΘΗΝΑ:
10 °C 0 kmh
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
11 °C 0 kmh
Home | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ | [Lifo]: Η Google μπαίνει (και αυτή) στο παιχνιδι των «Ιστοριών»
[Lifo]: Η Google μπαίνει (και αυτή) στο παιχνιδι των «Ιστοριών»

[Lifo]: Η Google μπαίνει (και αυτή) στο παιχνιδι των «Ιστοριών»

Εάν χρησιμοποιείτε το Snapchat, το Instagram ή το Facebook, ξέρετε τι είναι μια ιστορία. Πρόκειται για ένα slideshow πλήρους οθόνης με το κάθε ένα καρέ του να μένει ζωντανό για 24 ώρες. Το Snapchat το κατασκεύασε, το Instagram το αντέγραψε αδικαιολόγητα, και έπειτα το Facebook προσπάθησε να το βάλει σε κάθε προϊόν που κάνει. Τώρα έρχεται και η σειρά της Google, η οποία θέλει κι αυτή μερίδιο από το hype των ιστοριών.

Στο μεγαλύτερο μέρος του, το μεγαλόπνοο σχέδιο (και έργο) της Google πίσω από τα Accelerated Mobile Pages αφορούσε αυτό ακριβώς που υποδηλώνει το όνομά του: την επιτάχυνση των σελίδων για τα έξυπνα κινητά. Φυσικά, δεν επρόκειτο για καμία ιδιαίτερη έκπληξη το γεγονός ότι επρόκειτο κυρίως για γρήγορη φόρτωση και απόδοση των υπαρχόντων άρθρων σε ιστοσελίδες ειδήσεων ή blog μαγειρικής ή όπου αλλού υπήρχε σχετικά βαρύ περιεχόμενο, το οποίο έπρεπε να συνοδεύσει μια άμεση είδηση. Με αυτόν το ρόλο του AMP να έχει κάνει έντονη την παρουσία του στις σύγχρονες ροές που κυλούν ανάμεσά μας, η Google θέλει να πάρει όλο το AMP project πέρα από αυτές τις βασικές ιστορίες των δικτύων και ανακοίνωσε σήμερα την έναρξη της μορφής ιστοριών AMP.

Η κεντρική ιδέα εδώ δεν είναι και πολύ διαφορετική από τις μορφές ιστοριών με τις οποίες έχετε πιθανότατα εξοικειωθεί στο Snapchat και στο Instagram.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: LIFO

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!