Κυριακή, 8 Δεκεμβρίου 2019
# M-NEWS:
Home | LIFESTYLE - MEDIA | [Lifo]: Τι φόρεσε η Μέγκαν Μαρκλ; Να γιατί είναι επισήμως η «βασίλισσα» των τρεντ της μόδας για το 2019
[Lifo]: Τι φόρεσε η Μέγκαν Μαρκλ; Να γιατί είναι επισήμως η «βασίλισσα» των τρεντ της μόδας για το 2019

[Lifo]: Τι φόρεσε η Μέγκαν Μαρκλ; Να γιατί είναι επισήμως η «βασίλισσα» των τρεντ της μόδας για το 2019

Η Δούκισσα του Σάσεξ, είναι επίσημα στην κορυφή των ανθρώπων που άσκησαν τη μεγαλύτερη επιρροή στη μόδα για το 2019

Σύμφωνα με τις παγκόσμιες τάσεις αναζήτησης και τα δεδομένα που αναλύθηκαν κατά το τελευταίο έτος, η Δούκισσα του Σάσεξ, Μέγκαν Μαρκλ , είναι επίσημα στην κορυφή των ανθρώπων που άσκησαν τη μεγαλύτερη επιρροή των τρεντ στη μόδα για το 2019.

Ειδικότερα, η Lyst, μία παγκόσμια μηχανή αναζήτησης για τη μόδα, ανέλυσε τα δεδομένα για το 2019 και κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η δούκισσα του Σασεξ άσκησε τη μεγαλύτερη επιρροή σε ότι είχε να κάνει με αναζητήσεις μόδας που αφορούσαν πωλήσεις αλλά και αναφορές σε κοινωνικά μέσα δικτύωσης.

«Η Μέγκαν Μαρκλ ήταν η πιο επιδραστική για τη μόδα του 2019 και τα ντυσίματα της, κατά μέσο όρο, έφεραν μία αύξηση της τάξης του 216%, σε αναζητήσεις για παρόμοια κομμάτια» ανέφεραν τα στατιστικά της Lyst.

Η Lyst ακόμα ανέφερε συγκεκριμένες στιγμές δημοφιλίας της Μαρκλ δημιουργώντας «κίνηση» στο διαδίκτυο . «Τα πέντε διαφορετικά φορέματα τύπου ‘πουκάμισο’ που έβαλε κατά τη διάρκεια της Βασιλικής περιοδείας στη Νότιο Αφρική, δημιούργησαν τάσεις αύξησης στην κατηγορίας αναζήτησης για τον συγκεκριμένο τύπο κατά 45% για το διάστημα περίπου ενός μήνα» αναφέρουν τα στατιστικά.

Αντίστοιχα, σύμφωνα με τα ίδια δεδομένα που αναλύθηκαν, το φόρεμα «Club Monaco» ξεπούλησε σε λιγότερο από 24 ώρες μετά από μια αύξηση 570% στις αναζητήσεις, όπως και η φούστα J Crew είδε αύξηση κατά 102% στις αναζητήσεις της μάρκας.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: LIFO

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!