Σάββατο, 18 Ιανουαρίου 2020
# M-NEWS:
Home | ΕΛΛΑΔΑ | [Lifo]: Η απάντηση της ΣΤΑΣΥ για την καμπάνια κατά των αμβλώσεων στο μετρό
[Lifo]: Η απάντηση της ΣΤΑΣΥ για την καμπάνια κατά των αμβλώσεων στο μετρό

[Lifo]: Η απάντηση της ΣΤΑΣΥ για την καμπάνια κατά των αμβλώσεων στο μετρό

Κύκλοι της ΣΤΑΣΥ απαντούν στο LiFO.gr σχετικά με τη διαφήμιση – Ποιος την πλήρωσε και το σκεπτικό της έγκρισης

Μετά την θύελλα αντιδράσεων που έχει προκαλέσει από το πρωί η καμπάνια κατά των αμβλώσεων στο Μετρό, κύκλοι της ΣΤΑΣΥ απαντούν στο LiFO.gr σχετικά με τη διαφήμιση.

Όπως λένε, το κριτήριο για να απορριφθεί μια πρόταση για πληρωμένη διαφήμιση είναι το κατά πόσο προκαλεί το δημόσιο αίσθημα και στην συγκεκριμένη καμπάνια «Άσε με να ζήσω», οι αρμόδιοι έκριναν πως δεν υπάρχει τίποτα το προκλητικό. «Η συγκεκριμένη αφίσα, ανεξάρτητα αν συμφωνεί ή διαφωνεί κανείς με το περιεχόμενό της, κρίθηκε από το εμπορικό τμήμα ότι δεν προκαλεί το δημόσιο αίσθημα», δήλωσαν στο LiFO.gr

Ποιος πλήρωσε για την διαφήμιση

Σύμφωνα με την ίδια πηγή, η καμπάνια είναι πληρωμένη από τον Κοινωφελή Φιλανθρωπικό Σύλλογο «Πανελλήνια Ένωση Φίλων των Πολυτέκνων» ενώ σε ερώτηση για το αν υπάρχει κάποια πιθανότητα να αποσυρθεί, η απάντηση ήταν πως κάτι τέτοιο δεν έχει γίνει ποτέ στο παρελθόν.

Σε αυτό το σημείο οι κύκλοι της ΣΤΑΣΥ επέλεξαν αναφερθούν στο gay parade, σημειώνοντας πως όταν είχε διαφημιστεί στο μετρό «υπήρξαν αντιδράσεις από την άλλη πλευρά» αλλά οι διαφημίσεις δεν αποσύρθηκαν. «Το ίδιο συνέβη και για διαφημίσεις του κινήματος των Vegan» συνέχισε η ίδια πηγή, καταλήγοντας πως η «Πανελλήνια Ένωση Φίλων των Πολυτέκνων» έχει δεχθεί και το βραβείο Ακαδημίας Αθηνών.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: LIFO

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!