Δευτέρα, 19 Αυγούστου 2019
# M-NEWS:
Home | ΓΥΝΑΙΚΑ - ΠΑΙΔΙ | [Ladylike]: Πόση πρωτεΐνη χρειάζεσαι για να “χτίσεις” μυική μάζα και να χάσεις λίπος
[Ladylike]: Πόση πρωτεΐνη χρειάζεσαι για να “χτίσεις” μυική μάζα και να χάσεις λίπος

[Ladylike]: Πόση πρωτεΐνη χρειάζεσαι για να “χτίσεις” μυική μάζα και να χάσεις λίπος

Μάθε πόση πρωτεΐνη πρέπει να καταναλώνεις και συνδύασέ τη με συχνή σωματική άσκηση.

Όταν είμαστε στη διαδικασία απώλεια βάρους ή λίπους , θεωρούμε ότι το βασικότερο σημείο είναι η μείωση της πρόσληψης θερμίδων. Και ενώ αυτό είναι μία πραγματικότητα που δεν πρέπει να αγνοείς, το στοιχείο κλειδί βρίσκεται αλλού. Στην πρωτεΐνη. Πιο συγκεκριμένα, τα αμινοξέα από τα οποία αποτελείται, χρησιμεύουν στο να χτίζουν το μυικό μας σύστημα.

Παρ’ όλα αυτά, αυτό δε μεταφράζεται σε μεγάλες ποσότητες πρωτεΐνης, ειδικά για τις γυναίκες. Αν θέλεις να αποκτήσεις περισσότερους μυς και να χάσεις βάρος, θα πρέπει να καταναλώνεις 0,5 έως 0,8 γραμμάρια ανά μισό κιλό του βάρους σου.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: LADYLIKE

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!