Δευτέρα, 18 Μαρτίου 2019
# M-NEWS:
ΑΘΗΝΑ:
0 °C 0 kmh
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
0 °C 0 kmh
Home | ΓΥΝΑΙΚΑ - ΠΑΙΔΙ | [Ladylike]: Περπάτημα, τρέξιμο, ποδήλατο, κτλ: Πόσες θερμίδες καις σε 30′ με τα 5 πιο δημοφιλή είδη αερόβιας άσκησης
[Ladylike]: Περπάτημα, τρέξιμο, ποδήλατο, κτλ: Πόσες θερμίδες καις σε 30′ με τα 5 πιο δημοφιλή είδη αερόβιας άσκησης

[Ladylike]: Περπάτημα, τρέξιμο, ποδήλατο, κτλ: Πόσες θερμίδες καις σε 30′ με τα 5 πιο δημοφιλή είδη αερόβιας άσκησης

Η αερόβια γυμναστική στον θερμιδομετρητή.

Σε τονώνει, κάνει καλό στην καρδιά σου, βελτιώνει την αναπνοή σου και επιδρά θετικά στη ψυχολογία σου, αφού σε πλημμυρίζει με ενδορφίνες. Και να ‘ταν μόνο αυτά τα οφέλη της αερόβιας γυμναστικής , εκείνου του είδους σωματικής άσκησης που διεκδικεί τον θρόνο ως το πιο αποτελεσματικό στην απώλεια θερμίδων. Και πράγματι, καίει φορτίο. Ακολουθούν τα πιο συνηθισμένα είδη αερόβιας και η επίδρασή τους στο σωματικό βάρος μιας γυναίκας βάρους 60 κιλών, εντός 30 λεπτών.

Περπάτημα

Τα δεδομένα: μία ώρα περπάτημα κάθε μέρα μειώνει το λίπος της κοιλιάς κατά 20% σε διάστημα 14 εβδομάδων. Ωστόσο, ακόμα και για το περπάτημα, τον πιο απλό τρόπο σωματικής άσκησης, ισχύουν κανόνες, ώστε να είναι πιο αποτελεσματικό.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: LADYLIKE

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!