Δευτέρα, 24 Απριλίου 2017
# M-NEWS:
ΑΘΗΝΑ:
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
Home | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ | [KoolNews]: Το YouTube παρουσίασε το νέο εργαλείο για τις online διαφημίσεις
[KoolNews]: Το YouTube παρουσίασε το νέο εργαλείο για τις online διαφημίσεις

[KoolNews]: Το YouTube παρουσίασε το νέο εργαλείο για τις online διαφημίσεις

Τις νέες προϊοντικές καινοτομίες και ευρήματα ερευνών παρουσίασε σήμερα το YouTube κατά τη διάρκεια της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Διαφήμισης. Συγκεκριμένα, σε δημοσίευση της Google αναφέρεται ότι η εταιρεία εισάγει το εργαλείο Unique Reach στο πρόγραμμα διαφήμισης AdWords, το οποίο επιτρέπει στον διαφημιζόμενο να βλέπει τον αριθμό των μοναδικών χρηστών και τον μέσο όρο των «impressions» (η εμφάνιση μιας online διαφήμισης που εμφανίζεται σε ιστοσελίδες) ανά χρήστη σε όλες τις συσκευές και τις πλατφόρμες.

Όπως αναφέρεται στη δημοσίευση της εταιρείας, η εμφανισιμότητα (viewability) στο YouTube αυξήθηκε το 2016, φτάνοντας το 93% σε σχέση με το 91% το προηγούμενο έτος. Επιπλέον, η εμφανισιμότητα των βίντεο στο διαδίκτυο και τις εφαρμογές αυξήθηκε από 54% το 2015 στο 66% το 2016.

Επίσης, οι διαφημίσεις στο YouTube στη συντριπτική πλειονότητά τους (95%) περιέχουν ήχο. Σύμφωνα με έρευνα της Google, τα βίντεο με ήχο που προβάλλονται στο YouTube έχουν ως αποτέλεσμα οι χρήστες να αναγνωρίζουν καλύτερα τη μάρκα που διαφημίζεται (brand awareness), σε σχέση με αυτούς που είτε βλέπουν είτε ακούν μια διαφήμιση.

Ωστόσο, όπως προκύπτει από τα στοιχεία που ανέλυσε η Google, το να βλέπει και να ακούει ταυτόχρονα ο χρήστης μια διαφήμιση δεν είναι αρκετό, αφού παραμένει το ερώτημα πόση ώρα αφιερώνει για την παρακολούθηση του περιεχομένου.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: KOOL NEWS

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!