Παρασκευή, 15 Νοεμβρίου 2019
# M-NEWS:
Home | ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - ΑΓΟΡΕΣ | [Κέρδος]: Nielsen: Άλμα σε καταναλωτική εμπιστοσύνη και προσδοκίες των Ελληνών, αλλά και εργασιακή ανασφάλεια
[Κέρδος]: Nielsen: Άλμα σε καταναλωτική εμπιστοσύνη και προσδοκίες των Ελληνών, αλλά και εργασιακή ανασφάλεια

[Κέρδος]: Nielsen: Άλμα σε καταναλωτική εμπιστοσύνη και προσδοκίες των Ελληνών, αλλά και εργασιακή ανασφάλεια

Στις 84 μονάδες σκαρφάλωσε ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης στην Ελλάδα το τρίτο τρίμηνο, πλησιάζοντας για πρώτη φορά τον ευρωπαϊκό δείκτη που διαμορφώθηκε στις 88 μονάδες. Ωστόσο το αγκάθι της εργασιακής ανασφάλειας επιμένει.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας της Nielsen, ο δείκτης έκανε άλμα κατά 12 μονάδες σε σχέση με το δεύτερο τρίμηνο. Και οι τρεις επιμέρους μεταβλητές, βάσει των οποίων υπολογίζεται ο δείκτης, έχουν παρουσιάσει βελτίωση. Σημαντικά βελτιώνεται η εκτίμηση των Ελλήνων για την προσωπική τους οικονομική κατάσταση τους επόμενους 12 μήνες, με αύξηση 13 ποσοστιαίες μονάδες (46%) σε σχέση με το 2ο τρίμηνο 2019.

Σημειώνεται ότι το 56% των Ελλήνων αμφιβάλουν ότι η χώρα θα καταφέρει να βγει από την οικονομική κρίση μέσα στους επόμενους 12 μήνες, ποσοστό σημαντικά μειούμενο σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο όπου το 72% εξέφραζε την ανάλογη αμφιβολία. Επτά στους δέκα Έλληνες (68%) πιστεύουν ότι η χώρα βρίσκεται σε οικονομική ύφεση, ποσοστό σταθεροποιημένο από το 1ο τρίμηνο του 2018.

Μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών, η Ελλάδα καταλαμβάνει την πρώτη θέση αναφορικά με την εργασιακή ανασφάλεια. Τρεις στους δέκα Έλληνες ανησυχούν για την οικονομία (31%) και την εργασία (31%), ενώ ακολουθούν οι ανησυχίες για την προσωπική υγεία (22%).

Επιπλέον έξι στους δέκα Έλληνες (63%) προσπαθούν να περικόψουν τα έξοδα του νοικοκυριού τους.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: ΚΕΡΔΟΣ

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!