Κυριακή, 26 Μαρτίου 2017
# M-NEWS:
ΑΘΗΝΑ:
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
Home | ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - ΑΓΟΡΕΣ | [Κέρδος]: ΙΕΛΚΑ: Τάσεις ανάπττυξης στην αγορά έτοιμου φαγητού
[Κέρδος]: ΙΕΛΚΑ: Τάσεις ανάπττυξης στην αγορά έτοιμου φαγητού

[Κέρδος]: ΙΕΛΚΑ: Τάσεις ανάπττυξης στην αγορά έτοιμου φαγητού

Θετικές διαγράφονται οι προοπτικές της αγοράς του έτοιμου φαγητού στην Ελλάδα. Οι έντονοι ρυθμοί ζωής, κυρίως στις μεγαλουπόλεις, η μείωση του ελεύθερου χρόνου, η αύξηση του αριθμού των μονομελών νοικοκυριών και η είσοδος των γυναικών στην αγορά εργασίας είναι οι σημαντικότεροι παράγοντες που ωθούν τη ζήτηση σε υψηλότερα επίπεδα.

Η ετήσια έρευνα του ΙΕΛΚΑ, με δείγμα 2.000 καταναλωτών από όλη τη χώρα, αναδεικνύει τις σημαντικές και βαθιές αλλαγές από τις οποίες διέρχεται ο Έλληνας καταναλωτής καταγράφοντας τις αντιλήψεις του σε σημαντικά θέματα, γύρω από τις αγορές τροφίμων.

Όπως προκύπτει από τα συμπεράσματα της έρευνας, παρότι τα κύρια γεύματα που μαγειρεύονται στο σπίτι αποτελούν κυρίαρχη τάση – με αυξανόμενη σημασία μάλιστα όπως καταγράφεται τα τελευταία χρόνια – σε σχέση με τα συμπληρωματικά γεύματα εμφανίζονται νέες τάσεις.

Η αγορά έτοιμου γεύματος από τα σουπερμάρκετ, ακολουθώντας και τις διεθνείς εξελίξεις, κερδίζει συνεχώς έδαφος και ανταγωνίζεται τις υπόλοιπες επιλογές έτοιμου φαγητού των καταστημάτων μαζικής εστίασης.

Άλλωστε, γενικά η εστίαση παρά τη σημαντική της μείωση τα χρόνια της οικονομικής ύφεσης κατά 40%, εξακολουθεί να αποτελεί μία σημαντική αγορά με το μέσο νοικοκυριό να ξοδεύει περίπου 125 ευρώ σε αυτές τις αγορές (1.500 ευρώ ανά έτος) και άρα ξεπερνά συνολικά τα 6,5 δισ. ευρώ.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: ΚΕΡΔΟΣ

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!