Δευτέρα, 24 Ιουνίου 2019
# M-NEWS:
Home | ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - ΑΓΟΡΕΣ | [Η Καθημερινή]: Θραύση κάνουν νέες μορφές απάτης στο ηλεκτρονικό εμπόριο
[Η Καθημερινή]: Θραύση κάνουν νέες μορφές απάτης στο ηλεκτρονικό εμπόριο

[Η Καθημερινή]: Θραύση κάνουν νέες μορφές απάτης στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Καλή η απελευθέρωση πολλών αγορών, καλή και η άνθηση του ηλεκτρονικού εμπορίου, αρκεί, βεβαίως, να τηρούνται οι κανόνες. Αυτό θα μπορούσε να είναι το βασικό συμπέρασμα από την ετήσια έκθεση του Συνηγόρου του Καταναλωτή για τα πεπραγμένα του 2018, την οποία παρέδωσε χθες ο επικεφαλής της Αρχής Λ. Ζαγορίτης στον πρόεδρο της Βουλής Ν. Βούτση.

Οι αναφορές που υποβλήθηκαν το 2018 στον Συνήγορο του Καταναλωτή και στο Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας και αφορούσαν αιτήματα φιλικής εξωδικαστικής επίλυσης εγχώριων και διασυνοριακών καταναλωτικών διαφορών, ανήλθαν σε 10.843, αριθμός σημαντικά αυξημένος κατά 11,1% σε σχέση με το 2017. Το σύνολο των εμπορικών κλάδων, εκτός των υπηρεσιών υγείας, παρουσίασε αύξηση του αριθμού των αναφορών που δέχθηκαν το 2018 σε σχέση με το 2017, με σημαντικότερη την αύξηση που σημειώθηκε στους κλάδους των υπηρεσιών μεταφορών (46,1%), των υπηρεσιών αναψυχής (26,8%), της ενέργειας-ύδρευσης (19,9%) και των ηλεκτρονικών επικοινωνιών-ταχυδρομικών υπηρεσιών (16,7%).

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι αιτίες στις οποίες ο Συνήγορος του Καταναλωτή αποδίδει την αύξηση των καταγγελιών. Κατ’ αρχάς, έχουμε μία νέα κατηγορία αναφορών που συνδέονται με την απελευθέρωση της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας και εκπορεύονται από προβλήματα κατά τη διαδικασία αλλαγής προμηθευτή και, ιδίως, από τη μη ορθή προσυμβατική ενημέρωση των καταναλωτών, τόσο για τα τιμολόγια προμήθειας (μέγεθος εκπτώσεων, ρήτρες προσαρμογής, ρήτρα οριακής τιμής συστήματος) όσο και, γενικότερα, για τα νόμιμα δικαιώματά τους (π.χ. υπαναχώρηση).

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!