Πέμπτη, 25 Απριλίου 2019
# M-NEWS:
Home | ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ - ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ | [Η Καθημερινή]: Σώζοντας τον Αμαζόνιο του Διαδικτύου
[Η Καθημερινή]: Σώζοντας τον Αμαζόνιο του Διαδικτύου

[Η Καθημερινή]: Σώζοντας τον Αμαζόνιο του Διαδικτύου

Δεν είναι πρωτότυπο για μια εταιρεία να διαφημίζει τους κανόνες που ακολουθεί προκειμένου να προστατεύσει το περιβάλλον, είτε αυτές οι ενέργειες αφορούν τη χρήση ή την κατάργηση χάρτινης σακούλας είτε την έκλυση αερίων επιβαρυντικών για το περιβάλλον και την υγεία των ανθρώπων.

Εκατοντάδες παραδείγματα τέτοιου είδους εταιρικών συμπεριφορών συνδιαμόρφωσαν, μαζί με επιστημονικές έρευνες γνωστές στο ευρύ κοινό, αγοραστικές προτιμήσεις των πολιτών και, μερικές φορές, πριν γίνουν κρατικοί ή ευρωπαϊκοί νόμοι. Ποιος Αμερικανός ή Ευρωπαίος θα ψεκάσει πια με DDT τα κουνούπια και τα φυτά του και ποια εταιρεία δεν θα διαφημίσει το αποσμητικό της με την ταμπέλα «χωρίς paraben»;

Τα πράγματα δεν ήταν πάντα έτσι. Η ανάδυση και ανάδειξη των «πράσινων» εταιρειών ξεκίνησε κάπου στα τέλη της δεκαετίας του 1970 – αρχές δεκαετίας ’80. Ομάδες ενημερωμένων πολιτών συμμετείχαν και πρωτοπορούσαν ως μοχλοί πίεσης προς τις εταιρείες προκειμένου αυτές να υιοθετήσουν πρακτικές συμβατές προς την προστασία του περιβάλλοντος και άρα της υγείας των ανθρώπων, επηρεάζοντας ταυτόχρονα τις καταναλωτικές συμπεριφορές, που κι αυτές με τη σειρά τους λειτουργούσαν ως μοχλός πίεσης ως προς τη δημιουργία κανόνων εταιρικής ευθύνης.

Ωστόσο, όπως όλοι οι κανόνες, χρειάζονται από καιρού εις καιρόν ένα ξεσκόνισμα, αν θέλουν να βρίσκονται σε ζωντανή σύνδεση με το περιεχόμενο και τον σκοπό της δημιουργίας τους.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!