Σάββατο, 19 Αυγούστου 2017
# M-NEWS:
ΑΘΗΝΑ:
26 °C 0 kmh
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
28 °C 6 kmh
Home | ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - ΑΓΟΡΕΣ | [Η Καθημερινή]: Πρώτοι σε διαλύσεις πλοίων την τελευταία δωδεκαετία οι Ελληνες πλοιοκτήτες
[Η Καθημερινή]: Πρώτοι σε διαλύσεις πλοίων την τελευταία δωδεκαετία οι Ελληνες πλοιοκτήτες

[Η Καθημερινή]: Πρώτοι σε διαλύσεις πλοίων την τελευταία δωδεκαετία οι Ελληνες πλοιοκτήτες

Υπεύθυνοι για το 18% των πλοίων που έχουν πωληθεί σε κάποιο από τα σχετικά διαλυτήρια προς ανακύκλωση είναι οι Ελληνες πλοιοκτήτες. Το ποσοστό αυτό αφορά τα πλοία που έχουν διαλυθεί (σε όρους τόνων χωρητικότητας) από το 2005 έως το τέλος του φετινού πρώτου εξαμήνου. Σύμφωνα με τα σχετικά στοιχεία της Clarkson Platou, του μεγαλύτερου ναυλομεσιτικού οίκου παγκοσμίως, «από κοντά» βρίσκονται και οι Κινέζοι πλοιοκτήτες, οι οποίοι είναι υπεύθυνοι για το 16% των συνολικών διαλύσεων πλοίων την ίδια περίοδο των σχεδόν 12 ετών.

Κατά το φετινό πρώτο εξάμηνο, οι Ελληνες, Κινέζοι και Γερμανοί πλοιοκτήτες ευθύνονται για το 35% του τονάζ που έχει διαλυθεί, ενώ συνολικά από το 2005 μέχρι σήμερα το σχετικό ποσοστό των τριών αυτών χωρών αγγίζει το 40%. Σύμφωνα με την Clarkson Platou, το μεγάλο αυτό μερίδιο εν μέρει αντανακλά και τον μεγάλο όγκο του στόλου που ελέγχουν, αντίστοιχα. Ωστόσο, στην πρώτη τριάδα με τους μεγαλύτερους εμπορικούς στόλους παγκοσμίως βρίσκεται και η Ιαπωνία, αλλά οι αντίστοιχες ναυτιλιακές εταιρείες δεν ακολουθούν ανάλογη πρακτική, καθώς προτιμούν να πωλούν τα παλιότερα πλοία τους στην αγορά των μεταχειρισμένων, παρά να τα πωλούν για σκραπ σε κάποιο διαλυτήριο.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!