Τετάρτη, 20 Μαρτίου 2019
# M-NEWS:
ΑΘΗΝΑ:
0 °C 0 kmh
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
0 °C 0 kmh
Home | ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - ΑΓΟΡΕΣ | [Η Καθημερινή]: Προχωρεί η έρευνα της Κομισιόν κατά της Amazon
[Η Καθημερινή]: Προχωρεί η έρευνα της Κομισιόν κατά της Amazon

[Η Καθημερινή]: Προχωρεί η έρευνα της Κομισιόν κατά της Amazon

Αν και η έρευνα που διεξάγει για την Αmazon η Ευρωπαία επίτροπος Ανταγωνισμού Μαργκρέτε Βεστάγκερ βρίσκεται σε προκαταρκτική φάση, έχει παρακινήσει συνεργαζόμενους με τον κολοσσό εμπόρους να αρχίσουν να μιλούν δημοσίως. Στο επίκεντρο της έρευνας βρίσκεται το εξής ερώτημα: κατά πόσον η Amazon καταχράται τη δεσπόζουσα θέση στην αγορά κάνοντας χρήση εκατομμυρίων δεδομένων των εμπόρων, που φιλοξενεί, για δικό της όφελος. Ο Ολλανδός επιχειρηματίας Πέτερ Σόρμπερ διατηρεί διαδικτυακό κατάστημα παιδικών ρούχων, το Brandkids. Οταν, λοιπόν, προ πενταετίας τον προσκάλεσαν στα γραφεία της Amazon στο Μόναχο, προσήλθε χαρούμενoς επειδή ήθελε να επεκτείνει στη Γερμανία τις δραστηριότητές του, σύμφωνα με σχετικό δημοσίευμα του ειδησεογραφικού ιστοτόπου politico.

«Μέσα σε μια νύχτα»

Οπως αναφέρει ο κ. Σόρμπερ, η Amazon τον προσέγγισε γιατί διέθετε εμπορικά σήματα τύπου Tommy Hilfiger ή IKKS, τα οποία δεν μπορούσε απευθείας να τα εμπορευθεί, αλλά τα ήθελε. Η υπεύθυνη της αμερικανικής εταιρείας βοήθησε την Brandkids να αναπτυχθεί, να φτιάξει το δικό της κατάστημα εκεί και να εισαγάγει όλα τα απαραίτητα δεδομένα για τις πωλήσεις της. Οι κριτικές των χρηστών ήταν πολύ καλές και την πρώτη χρονιά ο κ. Σόρμπερ είχε πωλήσεις 500.000 ευρώ. Ενάμιση χρόνο μετά την έναρξη της συνεργασίας μέσα σε μία νύχτα τα έσοδα από 10.000 ευρώ εβδομαδιαίως μηδενίστηκαν. «Και αυτό γιατί στην πράξη δεν μπορούσε κανείς να μας βρει και να κάνει αγορές από εμάς», λέει στο politico ο κ. Σόρμπερ. «Δεν είχαμε, όμως, κάνει λάθος».

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!