Παρασκευή, 28 Ιουλίου 2017
# M-NEWS:
ΑΘΗΝΑ:
24 °C 0 kmh
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
25 °C 15 kmh
Home | ΕΛΛΑΔΑ | [Η Καθημερινή]: Πού «κόλλησε» το e-εισιτήριο από το 2014
[Η Καθημερινή]: Πού «κόλλησε» το e-εισιτήριο από το 2014

[Η Καθημερινή]: Πού «κόλλησε» το e-εισιτήριο από το 2014

Εμπόδια από την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα επικαλείται ο ΟΑΣΑ για τις καθυστερήσεις στην εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Το πολυπόθητο «πράσινο φως» από την ανεξάρτητη αρχή δεν έχει δοθεί, παρά το γεγονός ότι έχουν γίνει μικρά βήματα προόδου όπως παραδέχονται και οι δύο πλευρές. Ωστόσο, μάλλον πρόκειται για το μοναδικό σημείο στο οποίο συγκλίνουν ΟΑΣΑ και Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, καθώς για όλα τα υπόλοιπα άλλα λέγονται προφορικώς και άλλα δηλώνονται γραπτώς.

Η απόφαση για τον σχεδιασμό του συστήματος που θα εξυπηρετεί το ηλεκτρονικό εισιτήριο ελήφθη από το 2014. Ο ΟΑΣΑ απευθύνθηκε όμως στην ανεξάρτητη αρχή τον Σεπτέμβριο του 2016, αφού είχε ολοκληρώσει τη δεύτερη φάση του διαγωνισμού που περιελάμβανε και τη σχεδίαση του «προϊόντος». Πηγές από την ανεξάρτητη αρχή σημειώνουν ότι η συνήθης πρακτική περιλαμβάνει το αίτημα για γνωμοδότηση της Αρχής πριν από την οριστική σχεδίαση του προϊόντος (του έξυπνου εισιτηρίου στην προκειμένη), ώστε να καθίσταται εφικτή η παρέμβαση σε περίπτωση που κριθεί αναγκαίο. Εξηγούν ότι προσαρμογή ενός έτοιμου συστήματος στις απαιτήσεις που δεν έχουν ληφθεί υπόψη είναι ιδιαίτερα δύσκολες τεχνικά. Ο ΟΑΣΑ απευθύνθηκε στην Αρχή με σημαντική καθυστέρηση, έχοντας ήδη σχεδιάσει όλες τις λεπτομέρειες των ηλεκτρονικών καρτών με την ελπίδα ότι η Αρχή θα γνωμοδοτούσε θετικά.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!