Πέμπτη, 18 Οκτωβρίου 2018
# M-NEWS:
ΑΘΗΝΑ:
17 °C 3 kmh
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
19 °C 0 kmh
Home | ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ - ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ | [Η Καθημερινή]: «Πολλές φορές έκλεισα την κάμερα για να δώσω τέλος σε κάτι επικίνδυνο»
[Η Καθημερινή]: «Πολλές φορές έκλεισα την κάμερα για να δώσω τέλος σε κάτι επικίνδυνο»

[Η Καθημερινή]: «Πολλές φορές έκλεισα την κάμερα για να δώσω τέλος σε κάτι επικίνδυνο»

Σε ένα μικρό χωριό της ανατολικής Ουκρανίας, ένα αγόρι μεγαλώνει με τη γιαγιά του. Οταν το ξέσπασμα του πολέμου, το 2014, αναγκάζει τους περισσότερους κατοίκους της περιοχής να φύγουν, εκείνοι μένουν πίσω επειδή δεν έχουν κάπου αλλού να πάνε, αλλά και γιατί, όπως το θέτει η ηλικιωμένη Αλεξάνδρα, «κάθε σκύλος είναι λιοντάρι στο δικό του σπίτι». Σκληρό και τρυφερό ταυτόχρονα, συγκινητικό χωρίς να φλερτάρει με το μελόδραμα, το ντοκιμαντέρ «Το μακρινό γάβγισμα των σκυλιών» του Simon Lereng Wilmont, βραβευμένο μεταξύ άλλων με «Χρυσό Αλέξανδρο» στη Θεσσαλονίκη, γυρίστηκε στη διάρκεια των συγκρούσεων ανάμεσα στον ουκρανικό στρατό και στους αυτονομιστές της «Λαϊκής Δημοκρατίας του Ντονέτσκ». Ο Δανός σκηνοθέτης επέλεξε να αποφύγει τις πολιτικές αναλύσεις και να εστιάσει στις ζωές των πρωταγωνιστών του.

«Με ενδιαφέρουν οι ανθρώπινες ιστορίες, τι σημαίνει να είσαι άνθρωπος, τι σημαίνει να ζεις τόσο κοντά σε μια ζώνη πολέμου», είπε στην «Κ» ο Simon Lereng Wilmont ενώ βρισκόταν στο Ντονέτσκ, εξετάζοντας το ενδεχόμενο να γυρίσει ακόμη ένα ντοκιμαντέρ, αυτή τη φορά από την άλλη όχθη του ποταμού Kalmious, που χωρίζει την περιοχή που ελέγχουν οι φιλορώσοι αυτονομιστές από την υπόλοιπη Ουκρανία. «Αν καταφέρω να κάνω αυτή την ταινία θα είναι μία εξαιρετική μαρτυρία για το πώς επηρεάζονται οι ζωές των πολιτών και στις δύο πλευρές της σύγκρουσης», πρόσθεσε.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!