Σάββατο, 17 Νοεμβρίου 2018
# M-NEWS:
ΑΘΗΝΑ:
10 °C 6 kmh
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
10 °C 8 kmh
Home | ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ - ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ | [Η Καθημερινή]: Πόλεμος μέχρι θανάτου
[Η Καθημερινή]: Πόλεμος μέχρι θανάτου

[Η Καθημερινή]: Πόλεμος μέχρι θανάτου

Μ​​ια ερειπωμένη ορθόδοξη –μάλλον– εκκλησία. Ο τρούλος με τον Παντοκράτορα έχει πέσει, βλέπεις τον άδειο ουρανό. Δεν υπάρχει πια κυβερνήτης του κόσμου. Στις κατεστραμμένες τοιχογραφίες δύο μάτια αγίου επιμένουν ωστόσο να σε κοιτάνε. Ενας άνδρας και μία γυναίκα, ντυμένοι στα μαύρα, τελούν μέσα στα ερείπια τον γάμο τους, χωρίς ιερέα. Την πρωτοβουλία την έχει η γυναίκα. Μόνο ιερατικό ίχνος ένα αναμμένο κερί. Υπάρχει και μία σειρά λίγων, όπως μπορούμε να σκεφθούμε αρχικά, κουφέτων. Η τελετή συνίσταται στην αμοιβαία δήλωση παντοτινής δέσμευσης, μέχρι θανάτου. Αυτά που φαίνονται για κουφέτα θα τα καταπιούν οι ίδιοι οι νεόνυμφοι, ο άνδρας περισσότερα γιατί είναι πιο βαρύς. Θα βγουν από τον ναό και θα καθίσουν ήρεμοι σε ένα παγκάκι περιμένοντας το τέλος. Η μαυροφορεμένη νύφη προτείνει να μετακινηθούν απέναντι, γιατί από εκεί η θέα είναι καλύτερη. Πηγαίνουν απέναντι. Απέναντι από τη ζωή. Αυτά που έμοιαζαν με κουφέτα ήταν χάπια. Η αυτοκτονία ήταν ο μόνος τρόπος που βρήκε τούτο το ζευγάρι για να μείνει παντοτινά αχώριστο.

Ο άνδρας, πιανίστας και συνθέτης, λέγεται Βίκτορ, το όνομα της γυναίκας Ζούλα, τραγουδίστρια. Είναι οι δύο κεντρικοί ήρωες της τελευταίας ταινίας του Πάβελ Παβλικόφσκι (γενν. 1957) «Ψυχρός πόλεμος» (2018), ασπρόμαυρης και αυτής, αριστουργηματικά σκηνοθετημένης. Ο Βίκτορ, μόλις πρωτοαντικρίζει τη Ζούλα, αιχμαλωτίζεται και ξεκινάει από τη στιγμή εκείνη μια ιστορία σφοδρού ερωτικού πάθους, με αλλεπάλληλους χωρισμούς και προδοσίες εκατέρωθεν.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!