Παρασκευή, 17 Αυγούστου 2018
# M-NEWS:
ΑΘΗΝΑ:
21 °C 1 kmh
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
21 °C 2 kmh
Home | ΕΛΛΑΔΑ | [Η Καθημερινή]: Οδηγός της Ε.Ε. για τα δικαιώματα επιβατών πλοίων
[Η Καθημερινή]: Οδηγός της Ε.Ε. για τα δικαιώματα επιβατών πλοίων

[Η Καθημερινή]: Οδηγός της Ε.Ε. για τα δικαιώματα επιβατών πλοίων

Οι καθυστερήσεις στις αναχωρήσεις και στις αφίξεις των πλοίων λόγω ελλιπούς προγραμματισμού των δρομολογίων, καθώς και συχνά λόγω βλαβών, δεν είναι σπάνιο φαινόμενο –αν και σε μικρότερο βαθμό σε σύγκριση με προηγούμενες δεκαετίες– ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες κατά τους οποίους η τουριστική κίνηση είναι αυξημένη. Ακόμη και αν οι διακοπές μας «χαλάσουν» λίγο εξαιτίας τέτοιων περιστατικών, χρήσιμο είναι να γνωρίζουμε ότι σε αρκετές περιπτώσεις δικαιούμαστε αποζημίωση.

Σε περίπτωση, λοιπόν, ακύρωσης ή καθυστέρησης του δρομολογίου για πάνω από 90 λεπτά, οι καταναλωτές που ταξιδεύουν με πλοίο εντός της Ευρωπαϊκής Ενωσης έχουν τις εξής επιλογές: είτε επιστροφή του ναύλου και, κατά περίπτωση, δωρεάν επιστροφή στο σημείο όπου ξεκίνησαν το ταξίδι τους, είτε μεταφορά, υπό περεμφερείς συνθήκες, στον τελικό προορισμό τους το ταχύτερο δυνατό και χωρίς επιπλέον επιβάρυνση. Επιπλέον, εάν η αναχώρηση καθυστερήσει πάνω από 90 λεπτά, στις περισσότερες περιπτώσεις δικαιούνται γεύματα και αναψυκτικά –ανάλογα με τον χρόνο αναμονής– και κατάλυμα στην περίπτωση που χρειαστεί να διανυκτερεύσουν.

Εάν η άφιξη στον τελικό προορισμό καθυστερήσει πάνω από μία ώρα, οι επιβάτες δικαιούνται αποζημίωση. Ανάλογα με την καθυστέρηση, η αποζημίωση είναι ίση με το 25% ή το 50% της τιμής του εισιτηρίου. Δεν θα λάβουν, ωστόσο, αποζημίωση εάν η καθυστέρηση οφείλεται σε ακραίες καιρικές συνθήκες ή φυσικές καταστροφές.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!