Δευτέρα, 27 Μαΐου 2019
# M-NEWS:
Home | ΚΟΣΜΟΣ | [Η Καθημερινή]: Oδηγίες του Π.Ο.Υ για την αντιμετώπιση της άνοιας: Τι αναφέρει για πνευματική άσκηση, βιταμίνες
[Η Καθημερινή]: Oδηγίες του Π.Ο.Υ για την αντιμετώπιση της άνοιας: Τι αναφέρει για πνευματική άσκηση, βιταμίνες

[Η Καθημερινή]: Oδηγίες του Π.Ο.Υ για την αντιμετώπιση της άνοιας: Τι αναφέρει για πνευματική άσκηση, βιταμίνες

Οδηγίες για την προληπτική αντιμετώπιση της άνοιας εξέδωσε για πρώτη φορά ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας.

Κάπνισμα και πολύ αλκοόλ συγκαταλέγονται στα όσα πρέπει να αποφεύγονται σύμφωνα με τον «ενδεκάλογο» που δημοσιοποίησε ο Π.Ο .Υ.

Από την ίδια λίστα προκύπτει ακόμη ότι η καλή διατροφή ναι μεν βοηθά, αλλά ότι η κατανάλωση βιταμινών δεν φαίνεται να έχει κάποια ιδιαίτερη θετική επίπτωση.

Όσον αφορά στην άσκηση του μυαλού, δεν υπάρχουν επαρκή στοιχεία που να πιστοποιούν ότι όντως αυτή αποδίδει, αν και πολλές έρευνες υποδεικνύουν ότι πράγματι αξίζει, όπως σημειώνεται στις ανακοινώσεις του Π.Ο.Υ.

Η άνοια επηρεάζει περίπου 50 εκατομμύρια ανθρώπους και καθίσταται ολοένα και πιο κοινή ασθένεια.

Η προχωρημένη ηλικία είναι ο πιο επιβαρυντικός παράγων κινδύνου, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η άνοια είναι φυσική ή αναπόφευκτη συνέπεια της γήρανσης.

Οι γενετικές προδιαγραφές παίζουν επίσης ρόλο, αλλά υπάρχουν και πολλοί άλλοι αστάθμητοι παράγοντες.

Οι οδηγίες του Παγκοσμίου Οργανισμού Υγείας συνοψίζονται στις εξής έντεκα:

1) Ασκηθείτε: Οι ενήλικοι αλλά και οι ηλικιωμένοι θα πρέπει να εμπλέκονται σε τουλάχιστον 150 λεπτά μετρίου έντασης φυσικής άσκησης κάθε εβδομάδα. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει από οργανωμένη άσκηση όπως η ποδηλασίας έως και καθημερινές δραστηριότητες νοικοκυριού.

2) Κόψτε το κάπνισμα: Είναι κακό όχι μόνο για το σώμα αλλά και για το μυαλό.

3) Τρώτε ποιοτικά -μία υγιεινή Μεσογειακή διατροφή, πλούσια σε φρέσκα λαχανικά και φρούτα είναι ευεργετική.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!