Τρίτη, 25 Ιουνίου 2019
# M-NEWS:
Home | ΚΟΣΜΟΣ | [Η Καθημερινή]: Νίκι Λάουντα, Μια ζωή υψηλών ταχυτήτων, μεταξύ μαύρου και άσπρου
[Η Καθημερινή]: Νίκι Λάουντα, Μια ζωή υψηλών ταχυτήτων, μεταξύ μαύρου και άσπρου

[Η Καθημερινή]: Νίκι Λάουντα, Μια ζωή υψηλών ταχυτήτων, μεταξύ μαύρου και άσπρου

Η καρό σημαία του τερματισμού στους αγώνες της Φόρμουλα 1 είναι μοιρασμένη σε πολλά λευκά και μαύρα τετραγωνάκια, ραμμένα το ένα δίπλα στο άλλο, σαν τις καλές και τις κακές στιγμές στη ζωή, τις όμορφες και τις άσχημες, όπως αυτές που χαρακτήρισαν τη ζωή του Νίκι Λάουντα, του τρις φορές παγκόσμιου πρωταθλητή του αθλήματος, παράγοντα και σπουδαίου επιχειρηματία.

Ο 70χρονος Αυστριακός, που είχε πάρει 25 τέτοιες σημαίες στην καριέρα του, όσες και οι νίκες του, έζησε μια ζωή σαν την καρό σημαία, περνώντας με απίστευτη δύναμη από τις μαύρες στις λευκές στιγμές, ώς τον θάνατό του την περασμένη Δευτέρα.

Ο Αντρέας Νικολάους Λάουντα μπήκε από τα 22 του στη Φόρμουλα 1, το 1971, παρά τις αντιρρήσεις της οικογένειάς του, και αναγκάστηκε να πάρει μεγάλα τραπεζικά δάνεια ώστε να πληρώσει τις Μαρτς και BRM και να γίνει διαδοχικά οδηγός τους. Οταν, όμως, ο ομόσταβλός του στην BRM Κλέι Ρεγκατσόνι μεταγράφηκε στη Φεράρι, έπεισε τον Εντσο Φεράρι να φέρει στη Σκουντερία και τον 25χρονο τότε Λάουντα. Ετσι το 1975, στην πέμπτη του σεζόν στο άθλημα, ο Λάουντα στέφθηκε παγκόσμιος πρωταθλητής οδηγώντας Φεράρι, πριν έρθει η πιο δύσκολη χρονιά της ζωής του.

Ηταν στο γερμανικό γκραν πρι του Νίρμπουργκρινγκ το 1976 όταν η Φεράρι του Λάουντα άρπαξε φωτιά και καταστράφηκε.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!