Τρίτη, 12 Δεκεμβρίου 2017
# M-NEWS:
ΑΘΗΝΑ:
13 °C 0 kmh
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
11 °C 0 kmh
Home | ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ - ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ | [Η Καθημερινή]: Μπετόβεν με ευγένεια και δύναμη από τη Λεόνσκαγια
[Η Καθημερινή]: Μπετόβεν με ευγένεια και δύναμη από τη Λεόνσκαγια

[Η Καθημερινή]: Μπετόβεν με ευγένεια και δύναμη από τη Λεόνσκαγια

Να λοιπόν και μία μετάκληση της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών, η οποία πραγματικά ξεχώρισε, καθώς ξέφυγε από τη ρουτίνα: Για τη συναυλία της 3ης Νοεμβρίου κλήθηκε να συμπράξει με την πρώτη ορχήστρα της χώρας η Ελίζαμπετ Λεόνσκαγια.

Οι νεότεροι γνωρίζουν τη διάσημη Ρωσίδα πιανίστα πρωτίστως από τη δισκογραφία, κυρίως από τις ποιητικές ερμηνείες της σε έργα Σούμπερτ, Μπραμς και Σοπέν. Οι λίγο παλαιότεροι τη θυμούνται από τις τακτικές εμφανίσεις της στην Αθήνα αλλά και στο Φεστιβάλ του Ναυπλίου, κατά τη δεκαετία του 1990, τότε που αυτό ξεκινούσε φιλόδοξα ως φεστιβάλ πιάνου με αξιώσεις, πριν εγκαταλειφθεί κυρίως από τη δημοτική αρχή.

Προσωπική ερμηνεία

Αυτή τη φορά στην αίθουσα «Φίλων της Μουσικής» η εξαιρετική πιανίστα συνεργάστηκε με την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών υπό τον Στέφανο Τσιαλή για το Τέταρτο Κοντσέρτο για πιάνο του Μπετόβεν. Η εξοικείωσή της με την αισθητική της μουσικής του Μπετόβεν, και ειδικότερα με το συγκεκριμένο έργο, με τη σημασία και το βάρος της κάθε του φράσης, δεν της επέτρεψε απλώς την αξιόπιστη απόδοση του πιανιστικού κειμένου αλλά της παρείχε τα μέσα για μια ουσιαστική ερμηνεία του έργου.

Μέσα από την επιλογή των κατάλληλων τονισμών και υπογραμμίσεων, όχι κατ’ ανάγκην των πιο αυτονόητων, η Λεόνσκαγια διαμόρφωσε την προσωπική της ερμηνεία. Αρθρωσε το μουσικό κείμενο με τρόπο που έμοιαζε «προφανής» σε όσους άκουγαν το έργο για πρώτη φορά, ενώ, την ίδια στιγμή, άνοιγε νέες οπτικές στους περισσότερο εξοικειωμένους, καθώς φώτιζε με ξεχωριστό τρόπο αυτά που νόμιζε κανείς γνωστά.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!