Τρίτη, 17 Ιανουαρίου 2017
# M-NEWS:
ΑΘΗΝΑ:
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
Home | ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ - ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ | [Η Καθημερινή]: Μια ροκ αυτοβιογραφία χωρίς ναρκωτικά και σεξ
[Η Καθημερινή]: Μια ροκ αυτοβιογραφία χωρίς ναρκωτικά και σεξ

[Η Καθημερινή]: Μια ροκ αυτοβιογραφία χωρίς ναρκωτικά και σεξ

Ο Σπρίνγκστιν είναι ένα από τα μεγαλύτερα ονόματα της ροκ σκηνής τουλάχιστον από το 1980, όταν το «The River» τον καθιέρωσε ως σημαντικό καλλιτέχνη, ενώ έγινε πασίγνωστος με το «Born in the USA» το 1984. Ωστόσο, παρά την κεντρική του θέση στο ροκ στερέωμα, παρέμεινε πάντα μια λίγο περίεργη περίπτωση στον χώρο. Οι συναυλίες του ήταν θρυλικές για τη διάρκεια και την ενέργειά τους (και στην Αθήνα με τη Διεθνή Αμνηστία το 1988), οι δίσκοι του πουλούσαν σαν ζεστά ψωμάκια, αλλά για τον ίδιο δεν μαθαίναμε και πολλά πράγματα: καμιά εκκεντρικότητα, καμιά πικάντικη λεπτομέρεια της ιδιωτικής του ζωής, κανένας θυελλώδης καβγάς στο συγκρότημά του. Η αυτοβιογραφία του σκιαγραφεί πολύ αποκαλυπτικά και προσγειωμένα αυτήν την ασυνήθιστη «κανονικότητα» και αφήνει να διαφανεί μια γοητευτική προσωπικότητα.

Προερχόμενος από μια οικογένεια της εργατικής τάξης του Νιου Τζέρσι με μεικτές ιρλανδικές και ιταλικές καταβολές, ο μικρός Μπρους πέρασε τα πρώτα χρόνια του στη λατρευτική και άκρως ενδοτική αγκάλη της γιαγιάς Σπρίνγκστιν, η οποία δεν επέβαλλε καμία πειθαρχία. Η διαμορφωτική αυτή εμπειρία τού δημιούργησε μια έντονη αίσθηση προνομιακών κεκτημένων δικαιωμάτων, την οποία κράτησε ζωντανή μέσα του ακόμη και όταν οι οικογενειακές συνθήκες άρχισαν να δείχνουν τα δόντια τους: περιορισμένα οικονομικά, ένας πατέρας που θεράπευε τη βαριά ψυχική του ασθένεια με τον συνήθη σπλαγχνικό αλκοολισμό, αλλά και μια μητέρα ιδιαίτερα σταθερή και επίμονη, ως δύναμη εξισορρόπησης.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!