Τρίτη, 25 Ιουλίου 2017
# M-NEWS:
ΑΘΗΝΑ:
38 °C 1 kmh
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
31 °C 5 kmh
Home | ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - ΑΓΟΡΕΣ | [Η Καθημερινή]: Μέτρα για την προστασία καταναλωτών στις διαδικτυακές συναλλαγές
[Η Καθημερινή]: Μέτρα για την προστασία καταναλωτών στις διαδικτυακές συναλλαγές

[Η Καθημερινή]: Μέτρα για την προστασία καταναλωτών στις διαδικτυακές συναλλαγές

Προσαρμογή στις σύγχρονες ανάγκες και στις καταναλωτικές συνήθειες, με πλέον χαρακτηριστικό παράδειγμα την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και των ηλεκτρονικών συναλλαγών, επιχειρεί το νομοσχέδιο για την προστασία του καταναλωτή του υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης. Επίσης, ενσωματώνονται κάποιες εκ των συστάσεων στις οποίες είχε προβεί ήδη από πέρυσι ο Οργανισμός Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ).

Το εν λόγω νομοσχέδιο τέθηκε από χθες σε δημόσια διαβούλευση και η σχετική διαδικασία προβλέπεται να ολοκληρωθεί στις 29 Ιουνίου. Με το νομοσχέδιο επέρχονται αλλαγές στον βασικό νόμο για την προστασία του καταναλωτή, τον 2251/1994, ο οποίος έχει τροποποιηθεί αποσπασματικά 21 φορές μέσα στα 23 χρόνια από τη θέσπισή του. Δυστυχώς, και σε αυτή την προσπάθεια, δεν έχει παραχθεί ένα εντελώς νέο κείμενο, εύκολα κατανοητό στον καταναλωτή, αλλά απλώς ακολουθείται η συνήθης πρακτική, των εκτεταμένων τροποποιήσεων σε διάφορα άρθρα. Τα νέα στοιχεία που εισάγει το νομοσχέδιο είναι τα ακόλουθα:

• Γίνεται σαφής διάκριση ανάμεσα στη νομική και εμπορική εγγύηση. Η νομική εγγύηση είναι η ελάχιστη νομική προστασία που προσφέρεται στους καταναλωτές, ενώ οι εμπορικές εγγυήσεις είναι επιπρόσθετα εχέγγυα που προσφέρει κατ’ επιλογήν ο κατασκευαστής.
Δικαιώματα

• Το δικαίωμα υπαναχώρησης του καταναλωτή στην περίπτωση συμβάσεων εξ αποστάσεων με αντικείμενο ασφαλίσεις ζωής και συνταξιοδοτικές ασφαλίσεις παρατείνεται σε 30 ημέρες από 14 που ισχύει για άλλες συμβάσεις.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!