Τρίτη, 19 Σεπτεμβρίου 2017
# M-NEWS:
ΑΘΗΝΑ:
26 °C 0 kmh
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
26 °C 0 kmh
Home | ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ - ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ | [Η Καθημερινή]: Μεταφορά Μπαρνς στην οθόνη
[Η Καθημερινή]: Μεταφορά Μπαρνς στην οθόνη

[Η Καθημερινή]: Μεταφορά Μπαρνς στην οθόνη

Οι ταινίες που βασίζουν την πλοκή τους σε ήδη επιτυχημένα λογοτεχνικά έργα αποτελούν πάντα ένα ρίσκο. Κι αυτό διότι, προφανώς, κατά τη «μετακόμιση» από τη μια έκφανση της τέχνης στην άλλη, όπως συμβαίνει και στις συμβατικές μετακομίσεις, χάνονται πράγματα. Ως αποτέλεσμα, έχουμε ταινίες οι οποίες μεταφέρουν εξαιρετικά το πνεύμα αλλά και τις λεπτομέρειες ενός βιβλίου στην οθόνη (π.χ. το «Fight Club» του Τσακ Πολάνικ, διά χειρός Ντέιβιντ Φίντσερ) ή άλλες που τροποποιούν μεν πολλά στοιχεία –καμιά φορά εξαγριώνοντας και τον συγγραφέα του μυθιστορήματος–, παράγουν όμως τελικά ένα εξίσου άρτιο καλλιτεχνικό έργο (βλ. τη «Λάμψη» του Κιούμπρικ ή τον «Αρχοντα των Δαχτυλιδιών» του Πίτερ Τζάκσον). Και βέβαια, υπάρχουν κι εκείνες που αποτυγχάνουν παταγωδώς. Το «Ενα κάποιο τέλος» του Ριτές Μπάτρα, που κυκλοφορεί από την περασμένη Πέμπτη στις αίθουσες, βρίσκεται κάπου στη μέση όλων των παραπάνω. Αν και είναι φανερό πως ο Ινδός δημιουργός του εμπνευσμένου «Lunchbox» λατρεύει το αρχικό υλικό του και κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί, τελικά μάλλον υποχωρεί μπροστά στο ειδικό βάρος του σπουδαίου βιβλίου του Τζούλιαν Μπαρνς.

Η ταινία ξεκινά συστήνοντάς μας τον Τόνι Γουέμπστερ (Τζιμ Μπρόντμπεντ), έναν εξηντάρη άνδρα, ο οποίος εκτελεί την καθημερινή ρουτίνα του, περνώντας ήσυχα τη ζωή και βοηθώντας την ετοιμόγεννη κόρη του.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!